فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی و از محل حضور بازیکنان‌شان در رقابت‌ها اعلام شد. مبالغ تعلق گرفته به زودی به فدراسیون‌ها اعلام و پس از آن واریز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج از ارسال نامه ای به رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی خبر داد.
با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد.
باشگاه استقلال برای بازگشت مهدی قایدی به شباب الاهلی نامه زد .
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره جدید ۲۲۰ نامه هشداری به مسئولین درباره وضعیت انبارهای اموال تملیکی ارسال شده و برای بیش از ۲۰ نفر تشکیل پرونده شده است.
مدیر صدور مجوز حرفه ای توضیحاتی را درباره ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان ارائه کرد.
باشگاه سپاهان با ارسال نامه رسمی به باشگاه پیکان خواهان جذب دو بازیکن مطرح این تیم شد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در این نامه قرار است به موضوع شفافیت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بپردازیم.
باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از تیم داوری دیدار با سپاهان شکایت کرد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار حضور تماشاگرانش در بازی با پیکان شد.
باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به اشتباهات داور بازی سپاهان و ملوان در لیگ برتر اعتراض کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: نامه‌ای تبیینی، تفصیلی و انتقادی در ارتباط با وضعیت عفاف و حجاب به صورت محرمانه برای رئیس جمهور ارسال شده است.
يك سرمایه دار ایرانی مقیم کشور قطر که از طرفداران باشگاه استقلال است، آمادگى رسمى خودش را براى خريد سهام اين باشگاه اعلام كرد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه جدید به سازمان لیگ نسبت به برنامه ریزی بازیهای این فصل اعتراض کرد.
30 کشور نامه اعتراض‌آمیزی به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به دلیل تصمیم حضور ورزشکاران روسی در المپیک 2024 ارسال کردند.
باشگاه تراکتور با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، خواستار جذب سیامک نعمتی شد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس، وزیر پیشنهادی به مدت یک هفته فرصت حضور در کمیسیون‌های تخصصی برای ارایه برنامه‌ها و پاسخ به سوالات را دارد؛ بر این اساس جلسه بررسی صلاحیت بذرپاش یکشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود.
رئیس فیفا با ارسال نامه ای به ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی از آنها خواست وارد مباحث ایدئولوژیک نشوند.
رئیس جمهور چین در نامه‌ای به رهبر کره شمالی که ساعتی قبل از برگزاری اجلاس حزب کمونیسم چین صورت گرفت؛ خواستار ارتباط، اتحاد و همکاری دو طرف شد.
در حالی که اعلام شده بود کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی تذکر داده است، سایت فدراسیون ارسال نامه به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد!
فدراسیون فوتبال رسما ارسال نامه تذکرآمیز به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون از سوی کمیته بدوی را تکذیب کرد.
ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات ، در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.
فرآیند تولید اولین نمونه خودرو هایما 8S در هفته نخست تیرماه در ایران‌خودرو خراسان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ