مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان طراحی و به کرمان و قائمشهر ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی علاوه بر آنکه ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شد، رنک خود را هم بهبود بخشید.
نایب‌قهرمان سابق کشتی جهان تاکید کرد که هرچند حرص مدال را نمی‌خورد اما برای حضور در چرخه انتخابی المپیک تمریناتش را از سر خواهد گرفت.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشتی آزاد جوانان ایران به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه، امروز در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به 3 مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران با کسب یک طلا و دو نقره، به کار خود در رقابت‌های جام جهانی 2023 پایان دادند.
ملی پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان در ماده میکس تیمی موفق به کسب مدال نقره شدند.
تیم منتخب کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های بین المللی کوتوزوف روسیه با کسب 1 مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
ملی‌پوشان تفنگ کشورمان و جواد فروغی قهرمان المپیک در جام جهانی باکو نتایج ضعیفی کسب کردند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، توضیحاتی را در مورد جشن قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان ارائه کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با قهرمانی دختران ایران در جام نوروز؛ مدال آوری آن ها در سال گذشته به اوج خود رسید.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
در رقابت‌های سه وزن دوم جام‌‌های بین‌المللی کشتی آزاد دانکلوف و کشتی فرنگی نیکولای پتروف مرتضی الغوثی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه صاحب مدال برنز شد.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در بلغارستان جریان دارد به ۳ مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند
۴ کشتی گیر اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین المللی کشتی جام «ابراهیم مصطفی» مصر با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
در روز پایانی رقابت های جهانی و کسب سهمیه المپیک المپیک در آلمان ؛ در فینال پرش از خرک ،مهدی الفتی با کسب امتیاز ۱۴.۹۸۳ در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه، با یک مدال برنز مصطفی طغانی و حذف ۸ آزادکار دیگر ایران به پایان رسید.
دو ملی پوش یخ‌نوردی ایران در رقابت‌های جام جهانی سوئیس، برای ایران مدال کسب کردند.
دیبو مارتینز با درخشش در نخستین بازی خود پس از جام جهانی شاگردان امری را به یک امتیاز خانگی رساند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
پس از پیروزی مراکش مقابل کرواسی و کسب مقام سوم جام جهانی، صحنه های زشتی در میکسدزون ورزشگاه رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ