از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
ژسوس، سرمربی پرتغالی به شدت پیگیر حضور یک مهاجم برای تقویت خط حمله‌اش در مسابقات آتی است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه به مناسبت عید غدیر۶۱ زندانی استان از ارفاقات قانونی بهره مند شدند، گفت: ارفاقات شامل مواردی مانند آزادی مشروط، مرخصی دوره ای و غیره می‌شود.
خلاصه‌ای از گل‌های بازی ایران و افغانستان با نتیجه ۶ بر ۱ با پیروزی تیم ملی کشورمان را مشاهده می‌کنید.
رقابت های کشتی آلیش قهرمانی آسیا روزهای ۱ تا ۳ خردادماه در کشور ازبکستان برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز در این دوره از مسابقات با ۶ کشتی گیر حضور خواهد داشت.
در حالی که شرکت‌های مختلف برای توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما تهدیدهای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل برابر هوادار به دیدار با پرسپولیس رسید.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
تیم ملی فوتسال ایران در فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند ۴ بر ۱ ژاپن را شکست داد و قهرمان شد.
کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: نمی توانم هیجان درونی ام را کنترل کنم و به همین خاطر امتیازات زیادی را از دست می دهم.
پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ویستا توربین به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید.
کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال رقابتهای بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی راه یافت.
مورات یاکین، سرمربی سوئیس، پس از شکست ۶-۱ تیمش مقابل پرتغال، تایید کرد که تیم حریف نمایش بسیار بهتری از شاگردانش داشت.
تیم ملی پرتغال در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل سوئیس با برد قاطع ۶-۱ به مرحله بعدی رسید.
تیم ملی پرتغال در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل سوئیس با برد قاطع ۶-۱ به مرحله بعدی رسید.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
برادکام، سازنده انواع تراشه در ایالات متحده، در رقابت با آمازون، مایکروسافت و گوگل، به دنبال دریافت تاییدیه اولیه اتحادیه اروپا و خرید شرکت رایانش ابری وی ام ویر خواهد بود.
ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت.
ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره دست یافت.
ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان در دیدار نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان برنده شد و به دیدار فینال راه یافت.
آزادکاران اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جهان در صربستان صعود کردند.
تیم ملی فوتسال ایران که برای حضور در تورنمنت ۶ جانبه و تدارکاتی عازم تایلند شده است، امروز یکشنبه در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف فنلاند رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد.
آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است هنوز دوران ورزش قهرمانی او به پایان نرسیده و تا زمانی که بتواند کشتی خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ