مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر و جام حذفی اظهار خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح از مداخلات آمریکا برای تحت فشار قرار دادن عراق از طریق اهرم‌های مختلف به ویژه دلار انتقاد کرد.
علی امیری اما برای اینکه باشگاه را به نوعی از مهلکه بیرانوند خارج کند مصاحبه‌ای انجام داده با این مضمون که نکونام در لیست جدید خود نام بیرانوند را قرار داده و به همین دلیل باشگاه با این دروازه‌بان وارد مذاکره شده است؛ جمله‌ای که به هدف کاستن از فشار هواداری از روی مسئولان باشگاه به زبان آورده شده و مقصود دیگری به‌دنبال خود ندارد.
جان بولتون با تکرار ادعاهای دروغین آمریکایی علیه جمهوری اسلامی، خواستار توقف روابط تجاری ژاپن با ایران شد و از ژاپن خواست شرکت‌ها را برای توقف تجارت با ایران تحت فشار بگذارد.
وزارت خارجه آمریکا در پی سفر مقام وزارت خزانه داری این کشور به امارت برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی گفت وگو کرد.
پوتین از تابستان گذشته عرضه گاز طبیعی به اروپا را متوقف کرده به این امید که اروپایی‌ها در زمستان لرزان و رهبران خود را برانگیزند و ادامه حمایت سیاسی از اوکراین را غیرممکن سازند.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: فشار حداکثری علیه اقتصاد و معیشت یکی از مهم‌‎ترین برنامه‌های دشمن برای بی‌ثبات کردن ایران بوده است.
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
سرگئی لاوروف در یک پیام ویدیویی به شرکت کنندگان کنفرانس عدم اشاعه گفت: واشنگتن سیاست فشار حداکثری در رابطه با توافق هسته ای با ایران را رها نکرده است.
روزنامه وال‌استریت ژورنال گزارش داد که در پی ناکارآمدی تحریم‌های موجود ، واشنگتن با تلاش‌های دیپلماتیک مخفیانه به دنبال افزایش فشارهای تحریمی علیه روسیه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش‌ از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.
ارتش لبنان خواستار اعمال فشار به رژیم صهیونیستی جهت توقف اقدامات خصمانه این رژیم علیه بیروت شد.
نشریه پولیتیکو از فشار مقامات اندونزی بویژه رئیس جمهور این کشور برای کاهش لفاظی و اظهارات خصمانه علیه روسیه در اجلاس گروه بیست خبر داد.
وزیر کشور گفت: دشمن پس از ناکامی در استراتژی فشار حداکثری، رویکرد جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است که ابزار اصلی آن، روایت‌های دروغین است.
اپراتورهای تله کام به اتحادیه اروپا فشار می آورند تا با اجرای قوانین جدید شرکت های بزرگ فناوری را وادار کنند هزینه های توسعه شبکه را پرداخت کنند.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
روزنامه واشنگتن پست آمریکا نوشت که در روزهای اخیر دموکرات ها خواستار اقدامات تنبیهی بیشتری علیه عربستان سعودی شدند.
منابع دیپلماتیک اعلام کردند آمریکا می‌خواهد اسلام‌آباد از سیاست بی‌طرفی درباره اوکراین دست بردارد و در سازمان ملل علیه روسیه رأی دهد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
آخرین دور از گفت‌وگوهای غیرمستقیم میان آمریکا و ایران برای حل‌وفصل آخرین مسائل حل نشده در زمینه احیای توافق هسته‌ای، اخیراً با تسهیل‌گری اتحادیه اروپا در دوحه انجام شد. این مذاکرات نتیجه راه‌گشایی به دنبال نداشت.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ