یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح از مداخلات آمریکا برای تحت فشار قرار دادن عراق از طریق اهرم‌های مختلف به ویژه دلار انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رایانه «اپل A-» که توسط استیو وزنیاک، یکی از بنیانگذاران این غول فناوری در سال ۱۹۷۶ به صورت دستی اسمبل شده و اتصال یافته و لحیم شده بود. در یک حراجی به قیمت ۷۰۰،۰۰۰ دلار (۳۵ میلیارد تومان) خریداری شد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: هند در تعامل با جهان و اصلاحات منجر به ثبات اقتصاد کلان ظرف یک دهه، ۴۸۰ میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی جذب و صادرات سالانه را به ۴۵۰ میلیارد دلار رساند.
آیا هاب‌های پتروشیمی ایران، به شهرهای سوخته تبدیل می‌شوند؟ آیا صدها‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پتروشیمی، فدای سودآوری چند انحصارگر (مثلا در تولید یوتیلیتی) می‌شود؟ آیا ناقوس مرگ پتروشیمی‌ها با ناکارآمدی مدیران بالادستی، به‌‌‌‌‌‌صدا در می‌آید؟ روی پل اقتصاد و صنعت، چه کسی ایستاده است و در صدد تخریب چیست؟
پنج‌نفری که سوار تایتان شدند آنقدری ثروتمند بودند که بتوانند نفری ۲۵۰۰۰۰ دلار برای گرفتن یک صندلی در این زیردریایی بپردازند تا بقایای تایتانیک را از نزدیک تماشا کنند. در جهانی که بسیاری از آدم‌ها برای حداقل‌ها تقلا می‌کنند، این حد از افراط‌گرایی می‌تواند از اسراف تا بی‌اخلاقی تعبیر شود و حس همدلی و دلسوزی ما را کاهش دهد.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ۲ میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صندوق توسعه ملی ۱۵۱ میلیارد دلار ارز داشتیم که ۱۰۰ میلیارد دلار به دولت واگذار و به خزانه دومی برای دولت تبدیل شده است.
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه گفت: در زمان کارداری بنده در ترکیه شاهد بودم که زمانی کسی با لیر کار نمی‌کرد و ساختار اقتصاد این کشور در حال فروپاشی بود. اما مردم لیر را پرچم کشور خود دانستند و دلار خود را به لیر تبدیل کردند.
دبیر اتاق بازرگانی ایران و عراق: دلار در بازار آزاد ایران تابعی از نرخ دلار در بازار‌های جنبی از جمله کابل و عراق به‌ویژه سلیمانیه است و محدویت‌ها برای تبدیل حواله‌های دینار به دلار باعث رشد قیمت دلار در بازار آزاد شده است.
چاپ غذا از زباله‌های پلاستیکی در کره زمین هم می‌تواند مفید باشد. این شرکت در نظر دارد که ابتدا این ایده را برای مراکز کمک به فجایع طبیعی یا کمپ پناهندگان اجرا کند. Beehex باور دارد که بازار این فعالیت می‌تواند بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد بالا رفتن قیمت ارز به دغدغه ای جدی برای این کمیته تبدیل شده است.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی گفتند: امروز جامعۀ ما دچار گرفتاریها و مشکلات فراوانی از جمله مشکل اقتصادی و فرهنگی است. در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی بینیم و حتی ابراز هم نمی کنند که ما وضعیت را درست می کنیم و نمی گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می کنند.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: در مسائل اقتصادی گرفتار اموری هستیم که تبدیل به معما شده است. وقتی می‌شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی‌بینیم و حتی ابراز هم نمی‌کنند که ما وضعیت را درست می‌کنیم و نمی‌گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می‌کنند.
مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: از ۱.۵ میلیارد دلاری که باید برای حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری هزینه می شد تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار تبدیل به ریال شده است.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروزدلار ۳۸ هزار تومان را رد کرده است. یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست.
منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا گفت: اقتصاد با دستور درست نمی‌شود. دولت را با دلار ۲۳ هزار تومان تحویل گرفت امروز ۳۸ هزار تومان را رد کرده است یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست. تصیمات حوزه ریاست جمهوری نیاز به عقلانیت و اندیشه دارد. اگر آقای رئیسی حرفی می‌زند باید ۱۰ دانشگاه پشت آن حرف را امضا کنند. قبل از آنکه آقای رئیسی بگوید این باید بشود آن باید بشود، ۱۰ دانشگاه باید آن حرف را تایید کنند.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
با گسترش دیپلماسی انرژی ایران در منطقه، تاکنون ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه بین ایران و گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران گفت:حدود ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید او می‌تواند به اولین فوتبالیستی تبدیل شود که باشگاه‌ها حاضرند به خاطرش 1 میلیارد یورو بپردازند.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در توئیتی با اشاره به افزایش صادرات عربستان، ترکیه و عراق نوشت: دولت ما درگیر کوپن و تبدیل فرش به زیلو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ