شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۲۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۰۱۵۹ واحدی بر روی کانال و میلیون و ۱۲۸ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۵۷۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۸۶۹۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۱۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۴۸۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۵۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۴۶۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۳۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۴ هزار و ۴۹۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۴۱۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۸۵۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۸۵۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۲۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۲۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرجینیو دِست، مدافع بارسلونا، قصد دارد پیشنهاداتی که برای فصل آینده دریافت کرده را بررسی کند.
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا یکشنبه مورخ ۱۲ دی ماه جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، مجمع عمومی فوق العاده برگزار کرد و امروز اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه شستا بر روی سایت کدال منتشر گردید.با توجه به این اطلاعیه شستا کی بازگشایی می شود؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۲۱۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
های وب در پاییز ۶۰۶ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۳ درصد نسبت به تابستان افت کرده و در سطح فروش بهار است. سود خالص شرکت در بهار ۳۲۳ میلیارد تومان و در تابستان ۴۹۰ میلیارد تومان بوده که در پاییز افت شدیدی کرده و به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید (۲۵۰ ریال در ازای هر سهم) رسیده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در تابستان ۸۸ درصد و در پاییز ۴۸ درصد بوده است.
درحالی که طبق اخبار قیمت گاز در اروپا به دلیل مناقشه بین اوکراین و روسیه افزایش چشم‌گیری یافته است، یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که در حال حاضر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی براساس قانون مجلس و بودجه درنظر گرفته می‌شود و مناقشه روسیه و اوکراین تأثیری بر شاخص‌های حسابداری شرکت‌های پتروشیمی نخواهد داشت.
شاخص کل بورس روز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۵۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی دو اداره جدید در معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران تحت عنوان اداره «میزهای صنعت و رتبه‌بندی ناشران» و اداره «نظارت بر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» موافقت کرد و همچنین اصلاح حاکمیت شرکتی در دستور کار قرار گرفت.
بعد از گذشت حدود سه سال از عمر ارز ۴۲۰۰ تومانی سرانجام امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند که این ارز رانتی را حذف کنند و بنابراین در سال ۱۴۰۱ دیگر خبری از ارز ۴۲۰۰ تومانی نخواهد بود. در گفتگو با حسن حسین نیا از کارشناسان بازار سرمایه به بررسی تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ بر بورس پرداخته ایم.
رشد نماگرهای بورسی با اثرپذیری از سه محرک امیدواری به احیای زودهنگام برجام، رشد قیمت‌های جهانی و البته موافقت مجلس با حذف دلار ۴۲۰۰ ادامه دارد. در این میان کارشناسان از اثرات بلندمدت حذف ارز ترجیحی بر بهبود عملکرد شرکت‌های درگیر با این دلار همچون زراعت، دامپروری، روغن خوراکی و داروسازان سخن می‌گویند
شاخص کل بورس چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ