جان بولتون با تکرار ادعاهای دروغین آمریکایی علیه جمهوری اسلامی، خواستار توقف روابط تجاری ژاپن با ایران شد و از ژاپن خواست شرکت‌ها را برای توقف تجارت با ایران تحت فشار بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ب طبق پژوهش‌های آماری جدید در انگلیس، همزمان با سایه سنگین تورم معیشتی، منابع دولتی جهش سقف میانگین بیکاری از ۳.۸ درصد به ۴ درصد در پایان ماه می سال جاری را نگران‌کننده توصیف کردند.
رئال مادرید با جدایی کریم بنزما به دنبال معرفی شماره 9 جدید سفیدپوشان است و در تابستان امسال شاهد اتفاقات زیادی در لیست این تیم خواهیم بود.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفت‌وگو با مردم، از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفتگو با مردم از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رئیس جمهور در گفتگو با مردم از سازوکار جدید پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد. حال با گذشت یک سال از آن زمان، نرخ تورم سالانه کشور به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده است.
نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال ۱۴۰۲ «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.
بر اساس یافته‌های مطالعه‌ای جدید که درباره توهم در حافظه کوتاه‌مدت اطلاعات بیشتری می‌دهد، افراد ممکن است رویداد‌ها را اغلب ظرف چند ثانیه، به‌اشتباه به یاد بسپارند و شکل خاطره را مطابق با انتظارشان تغییر دهند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عنوان "مهار تورم و رشد تولید"گفت: مسکن بیشترین سهم را درمهارتورم بخصوص درکلانشهرها فراهم می کند.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد و تحریم‌ها برنداشته نشود، نمی توانیم پیش‌بینی مثبتی از کاهش جدی تورم داشته باشیم.
در اولین روز کاری سال جدید، فعالان بازار‌های مالی شاهد ثبات نسبی شاخص ارزی و رشد شاخص بورس بودند. این در شرایطی است که به تازگی رئیس کل بانک مرکزی، مهار تورم و حمایت عملی از تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده و رئیس سازمان بورس نیز برای فعالان بازار سرمایه، توصیه مهمی داشته است.
معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای مهار قیمت محصولات کشاورزی در سال جدید ابتدا باید قیمت نهاده کشاورزی کنترل شود، در این راستا قیمت کود شیمیایی امسال افزایش پیدا نمی‌کند.
محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تشکر از مقام معظم رهبری، مهار تورم و حمایت عملی از بخش‌های مختلف تولید را سیاست قطعی بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
وزیر حقوق بشر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: دشمن بر این باور است که توان ایجاد معادله جدید در مناطق مرزی از طریق کوچاندن اجباری ساکنان را دارد در حالی که در توهم به سر می برد.
مدیر دفتر مدیریت و بودجه آمریکا اعلام دولت این کشور در تلاش است تا بحران تورم را با سیاست های جدید بودجه ای مهار کند.
رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست هم‌اندیشی با اقتصاددانان، صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی، مهار تورم را سیاست اصلی و محوری بانک مرکزی در دوره جدید اعلام کرد.
تحقیقات باستان شناسی جدید نشان می‌دهند که آبجویی حاوی مواد توهم زا ممکن است به حاکمان یک امپراتوری باستانی و پیش از اینکا‌ها در آمریکای جنوبی کمک کرده باشد تا حدود ۴۰۰ سال قدرت را حفظ کنند.
عبدالناصر همتی گفت: اگر واقعا گمان می‌کنید قبلی‌ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی‌توانید آن را درست کنید استعفا دهید، بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که تورم در حال حاضر به دلیل جنگ در عراق، تأثیر آن بر نفت و آنچه روسیه انجام می‌دهد، یک مشکل جهانی است.
طرح جدید بریتانیا در کاهش ۵ درصدی تورم
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت جدید در شرایطی روی کار آمد که کشور با تورم ۶۰ درصدی مواجه بود، افزود: آمارها نشان از ثبات اقتصادی دارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگرچه یارانه نقدی که پرداخت می‌شود، جبران کننده تورم موجود نیست، اما بخش قابل توجهی از آن را پوشش می‌دهد و قدرت خرید اقشار ضعیف جامعه را افزایش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ