کشمکش بر سر شال و روسری و مانتوست. حجاب زنان از شهریورماه ۱۴۰۱ در ایران و همزمان با اعتراض به مرگ «مهسا امینی»، تغییر کرد و حالا به‌دلیل همین تغییر شکل، برخی زنان از حقوقی محروم می‌شوند و کافه‌ها و رستوران‌ها هم بسته می‌شوند. دولتمردان این روز‌ها تلاش می‌کنند با قوانین یا دستورالعمل‌هایی بتوانند پوشش زنان را شبیه به قبل از شهریورماه ۱۴۰۱ کنند. جامعه‌شناسان و فعالان سیاسی، اما به عاقبت این تلاش‌ها نگاه‌های متفاوتی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، در نشست خبری امروز ۲۹ مرواد ۱۴۰۲ بیان کرد: تا قبل از پاییز ایرانی‌ترین ایستگاه تقویت فشار گاز کشور افتتاح می‌شود و پایداری تامین گاز در استان‌های شمالی و شمالی شرقی تضمین می‌شود.
نماینده دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند شب گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
محمد گنج‌خانلو نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان اسکاتلند بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تلاش این مجموعه برای برون‌سپاری حداکثری پروژه‌ها و فعالیت‌ها خبر داد.
تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت هانسی فلیک شرایطی را سپری می‌کند که طرفداران راضی به جدایی هر چه سریعتر او هستند.
قهرمان دوچرخه سواری آسیا می گوید بدون داشتن دوچرخه تخصصی شخصی به بام قاره کهن رسیده، در حالی که رقبایش از تجهیزات بسیار بهتری برخوردار هستند.
کاروان دوچرخه سواری ایران در بخش جاده مسابقات قهرمانی آسیا حتی یک مدال هم کسب نکرد.
رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا بدون کسب حتی یک مدال برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید!
ترافیک دیپلماتیک در تهران، دمشق، بیروت، صنعا، امان، مسقط، دوحه، بغداد و ریاض نشان می‌دهد که بازیگران منطقه‌ای پس از سال‌ها آزمون و خطا راهبرد تامین امنیت خود به بهای ناامن کردن دیگری اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که نه تنها منافع هیچ کدام از بازیگران این منطقه در محیط ناامن تامین نمی‌شود، بلکه برون‌سپاری امنیت هم چاره‌ساز نیست.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور، برون‌سپاری اجرای تبصره (۲) ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اجرای احکام قطعی قلع و قمع را از برنامه‌های امسال اعلام کرد.
برونو سالتور، سرمربی موقت چلسی، در مورد اخراج گراهام پاتر و آمادگی این تیم برای رویارویی با لیورپول در لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به برخی آسیب‌های موجود در روند ارجاعات کارشناسی‌های غیرقضایی، گفت: ظهور و بروز قارچ‌گونه تشکیلات کارشناسی از سوی برخی بانک‌ها و سازمان‌ها به نام «برون‌سپاری کارشناسی»، تنها به کام عده‌ای خاص بوده و چیزی جز پایمال شدن حقوق کارشناسان در پی نداشته و نخواهد داشت؛ همچنین ظهور دفاتر ارجاع کارشناسی از طرف افراد غیرکارشناس و حتی دیپلمه، از پیامد‌های این دسته از ارجاعات است.
در ادامه برون‌سپاری وظایف تصدی‌گری وزارت جهاد کشاورزی، تنظیم بازار چای به اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان چای واگذار شد.
دو تیم مدعی پارس جنوبی جم و فجر سپاسی به تساوی بدون گل رسیدند تا همه چیز به نفع سایر مدعیان باشد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
سیاوش یزدانی روزهای سختی را سپری می‌کند؛ او باید در شروع دوباره تمرینات برای رسیدن به ترکیب استقلال تلاش مضاعفی به کار بگیرد.
فجر سپاسی در بازی حساس هفته به برد مهم بیرون از خانه دست پیدا کرد.
جواد اوجی، وزیر نفت گفت: امسال زمستانی بدون دغدغه تامین سوخت را سپری خواهیم کرد.
فوتبال ایران از زمان همه‌گیری کرونا بیش از پانصد بازی بدون حضور تماشاگر را سپری کرده است.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.
مربی تیم ملی پارادوچرخه سواری از اعزام دو دوچرخه سوار به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه در رشته پیست خبر داد و گفت: در صورت صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی این دوچرخه سوار اواخر مهر عازم این رقابتها می‌شوند.
اتصال بزرگراه‌هایی نظیر باکری، ستاری و یادگار امام به بزرگراه آزادگان، در کنار کاهش بار ترافیکی رضایت شهروندان را بابت اتصال بزرگراه‌های درون شهری به محورهای برون شهری به دنبال خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ