هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال وضعیت این باشگاه را بحرانی دانست و گفت: استقلال دچار یک بحران ناخواسته شده که بیرون آمدن از آن بسیار مشکل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی شگفت انگیز می توانید لحظه تولد مارهای پیتون و بیرون آمدن شان از تخم را مشاهده کنید.
ویدئویی جالب از اژدهای کومودو زمانی که سر از تخم بیرون می‌آورد، این حیوان وقتی به بلوغ می‌رسد طولش به ۳ متر هم رسیده و ۲۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌دَوَد.
بهارستان- در این ویدئو لحظه زنده بیرون آمدن کودک از میان آوار یک خانه در گلستان را می بینید.
علی پروین با شور و اشتیاق در مورد دبل قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کند.
بایرن مونیخ به دنبال راه حلی برای بیرون آمدن از بحران فعلی است که گریبانگیرش شده و شاید در این مسیر باز هم اشتباهی را مرتکب شود.
کسانی که تا پای مرگ رفته‌اند و جان به در برده‌اند، اغلب از تجربه‌هایی خارق‌العاده یاد می‌کنند؛ دیدن نوری در انتهای یک تونل، احساس بیرون آمدن از کالبد خود، مواجه شدن با عزیزان ازدست‌رفته یا گذر سریع رویداد‌های مهم زندگی از پیش چشمانشان.
اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک رابطه‌ی سمی هستید، ممکن است جدایی آن طور که دیگران فکر می‌کنند، آسان نباشد. بیرون آمدن از آن رابطه می‌تواند فرایندی باشد که ماه‌ها و حتی سال‌ها زمان ببرد. اگر می‌ترسید شریک زندگی‌تان به شما صدمه برساند یا در گذشته شما را تهدید کرده است، داشتن یک برنامه که امنیت شما را تامین کند، بسیار مهم است. برای این موضوع می‌توانید با خانه‌های امن محل زندگی خودتان یا سایر سازمان‌های اجتماعی مرتبط تماس بگیرید.
عبدالفتاح البرهان و محمد حمدان داگلو در جریان کودتا یک جبهه مشترک را برای بیرون راندن غیرنظامیان از قدرت تشکیل داده بودند اما با گذشت زمان، ژنرال حمدان داگلو به تدریج خواستار کنار آمدن با غیرنظامیان شد و کودتا را محکوم کرد.
هشت باشگاه اروپایی و هواداران‌شان و همچنین میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، در انتظار بیرون آمدن قرعه‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا هستند.
8+1 تیم فوتبال ایران در انتظار بیرون آمدن قرعه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هستند.
تصاویر منتشر شده از بیرون آمدن کرمی سمی که موهای روی بدن این حشره بعد از انتشار در فضا به سرعت انسان را دچار حمله های آسمی می کند از زمین پس از زلزله در ترکیه را ببینید. منبع: ایرانیک
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
رسالت نوشت: آن روی سکه حاکمیت یکپارچه، به این زیبایی نیست. قدرت‌یابی و تأییدات پی‌درپیِ درون‌گروهیِ یک نحله و جریان فکری نسبت به اشخاص و تصمیم‌ها گاهی موجد و مقوّم یک جهل مرکبی می‌شود که بیرون آمدن از آن تقریبا غیرممکن است.
آرش رضاوند برای بازگشت به ترکیب استقلال لحظه شماری می کند. او در دربی و در نیمه دوم از ناحیه زانو آسیب دید و از ترکیب استقلال بیرون آمد.
قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بحرانی سخت گرفتار آمده و برای بیرون آمدن از این وضعیت فقط یک راه حل وجود دارد.
اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.
زمانی که تابلوی تعویض به نشانه بیرون آمدن مهدی قایدی در بازی هوادار – استقلال بالا رفت، این بازیکن با بی میلی و تاخیر به کنار زمین آمد تا جای خود را به رضا میرزایی بدهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که آمادگی لازم را پیدا کرده که دیگر تحریک نشود گفت: در جلسه کمیته انضباطی گفتند که محروم نمی شود اما وقتی بیرون آمدم رای چیز دیگری بود!
در فیلمی که به تازگی شبکه‌های خبری منتشر کرده‌اند و مرتبط با ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹) و تصرف کنگره آمریکا از سوی اوباشان حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهورسابق آمریکاست، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، تهدید خود را مبنی بر آمدن به کنگره عملی کند، با مشت به او حمله می‌کند.
نعمت الله فاضلی: مدرسه ما نه سوژه مومن تولید کرده (که سیستم می خواسته)، نه سوژه مدرن تولید کرده، نه سوژه مدنی تولید کرده؛ چه تولید کرده؟ سوژه مقاوم!
برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی از آزادی حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس خبر می دهند.
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
واقعیت انکارناپذیر درباره سعید جلیلی این است که نه در دولت روحانی که منتقد پروپا‌قرص آن بود، جایگاهی داشت، نه در دولت همسوی رئیسی توانست جایگاهی کسب کند؛ از‌این‌رو صرفا همان کرسی رئیس دولت در سایه را که بعد از شکست در رقابت با روحانی در انتخابات ۹۶ دست‌و‌پا کرده بود، برای خود حفظ کرد و حالا رفته‌رفته قصد دارد خود را در جایگاه اپوزیسیون دولت سیزدهم معرفی کند. ب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ