روسیه می‌گوید که پدافند هوایی ساخت روسیه در سوریه تعدادی موشک و بمب جنگنده های صهیونیستی را سرنگون کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه دولتی سوریه بامداد دوشنبه گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
سامانه‌های پدافند هوایی سوریه تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع کردند.
بر اساس گزارش ریانووستی ترکیب سیستم جنگال یا پاد اخلال‌گر خیبنی در این جنگنده با سامانه‌های جمینگ SAP-۱۴ و SAP-۵۱۸ سپر دفاعی قدرتمندی برای این جنگنده مقابل پدافند هوایی می‌سازد به شکلی که می‌توان ادعا کرد جنگنده از صفحه رادار دشمن ناپدید می‌شود.
منابع خبری بامداد چهارشنبه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در اطراف دمشق خبر دادند.
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: پدافند هوایی مسکو برای مقابله با حملات به درستی و به شکل طبیعی کار کرد، اما تهدیدهای دیگری در رابطه با فعالیت نیروگاه هسته‌ای در زاپوریژیا وجود دارد.
ژاپن و کره جنوبی قصد دارند برای مقابله با پیشرفت برنامه موشکی کره شمالی، پدافند هوایی خود را به سامانه‌های آمریکایی وصل کنند.
سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
سامانه پدافند هوایی اسکای‌نکس توسط شرکت آلمانی راین‌متال برای محافظت از دارایی‌ها و زیرساخت‌های ارزشمند و حیاتی در برابر طیف گسترده‌ای از تهدیدات هوایی طراحی شده است.
منابع سوری از حمله مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه خبر دادند.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد یکشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان دمشق خبر داد.
بخش رسانه نظامی گردان های عزالدین قسام با انتشار تصاویری از فعال شدن سامانه پدافند هوایی این گروه مقاومتی در تقابل با جنگنده های صهیونیستی خبر داد.
منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در نابلس و مقابله پدافند هوایی مقاومت در غزه با حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند.
تصاویری از مقابله ناموفق پدافند هوایی ارتش اوکراین برابر پهپادهای روسیه را مشاهده می‌کنید.
منابع سوری از مقابله پدافند هوایی سوریه در آسمان دمشق با موشک های متجاوز اسرائیلی خبر دادند.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه از مقابله سامانه پدافند هوایی سوریه با موشک های شلیک شده از جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد.
منابع سوری از حمله جدید رژیم صهیونیستی به این کشور و مقابله پدافند سوریه با آن خبر دادند.
منابع میدانی اعلام کردند که پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه جنوب شرقی حمص مقابله کرد.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم تهدیدات هوایی مجهز کند.
معاون طرح و برنامه نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند توانسته تا حد بسیار خوبی خودش را در ممقابله با نسل پنجم و ششم مجهز کند.
منابع موثق اعلام کرده‌اند که آمریکا برای کمک به اوکراین به منظور مقابله با موشک‌های روسیه، سامانه‌های پدافند هوایی منسوخ خود موسوم به «هاوک» را به کی‌یف ارسال می‌کند. ‌
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق و منطقه جنوبی سوریه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ