یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که بیش از ۵ ساعت طول کشیده تا ارتش رژیم صهیونیستی متوجه تخریب دوربین‌های نصب‌شده در مرز لبنان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
دولت بایدن خواهان عادی سازی و روابط نزدیکتر عربستان و رژیم صهیونیستی تا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ است.
مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز موسوم به راهپیمایی پرچم ادامه دهد.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
وزیرخارجه آمریکا از نیجر درخواست کرده است تا روابطش را با تل آویو عادی کند.
در حالی که مصر بارها به عنوان میانجی در حل و فصل شرایط حاد فلسطین و غزه عمل کرده است، صهیونیست‌ها از مصر خواسته اند تا در فلسطین آتش بس برقرار شود.
براساس اعلام منابع خبری در باکو؛ سفارت جمهوری آذربایجان در تل آویو قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر افتتاح شود.
مقامات آمریکایی با اعلام این که تنش در روابط واشنگتن و تل آویو قابل پیش بینی بود، گفته اند که بایدن تلاش کرد تا وارد تنش با تل آویو نشود.
صدها نویسنده و شخصیت دانشگاهی رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس خواستند تا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم استقبال نکنند.
نتانیاهو اعلام کرده که موفق شده تا کابینه جدید را در تل آویو تشکیل دهد.
کمیته موسوم به مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی از اشغالگران صهیونیست خواست تا در شرایط فعلی با توجه به افزایش نفرت عمومی و مخالفت های مردمی به قطر سفر نکنند!
نماینده تندرو اسرائیلی به همایشی در شهر حیفا حمله و تلاش کرد تا این همایش را به هم بزند.
یک هیئت سیاسی ۵۰ نفره از بحرین عازم تل آویو شده است تا توافق تجارت آزاد با تل آویو را دنبال کند.
اوکراین در نامه‌ای رسمی از رژیم صهیونیستی خواسته است تا سیستم‌های دفاع هوایی را اختیار کیف قرار دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: پهپاد آرش۲ قابلیت‌های منحصر به فردی داشته و امکان بازیابی چندباره تا برخورد به هدف را دارد، این پهپاد را مخصوص تهاجم به حیفا و تل آویو در نظر گرفتیم.
از نیویورک تا سیدنی، برلین تا تل آویو، شهرهای سراسر جهان به یاد ملکه الیزابت دوم بناهای تاریخی و مشهور خود را به رنگ پرچم انگلیس نورپردازی کردند.
پس از اینکه حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد، تل آویو اعلام کرد استخراج گاز از میدان کاریش را تا ماه اکتبر آینده به تعویق می اندازد.
گانتز از مشاور امنیت ملی آمریکا خواسته است تا مانع توافق هسته ای با ایران شود.
قدس به موجب قوانین بین‌الملل شهری تحت اشغال است و بر این اساس، هیچ کشوری نباید تا تعیین تکلیف نهایی این شهر، سفارت خود را به آن منتقل کند.
وخامت اوضاع امنیتی در مناطق جنوبی فلسطین اشغالی باعث شد تا نخست وزیر این رژیم مرخصی خود را نیمه تمام رها کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ