منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد بازدارنگی کرده است، ترس تل آویو از سید حسن نصرالله را قابل توجیه دانستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
زمانی که در یک پرواز تلاطم وجود دارد می ترسید؟ جایی که در هواپیما می نشینید ممکن است به کاهش ترس شما کمک کند.
زمانی که در یک پرواز تلاطم وجود دارد می ترسید؟ جایی که در هواپیما می نشینید ممکن است به کاهش ترس شما کمک کند.
گل گهر این روزها با مارینوس اوزونیدیس در حال مهیا کردن یک مدعی خاموش در لیگ بیست و سوم است.
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید.
از آثار کلاسیک نباید ترسید، باید آن‌ها را خواند. حجم این کتاب‌ها، اسم‌های پرفاخر خودشان و نویسندگان مشهورشان و شهرتی که حول و حوش آنهاست، باعث می‌شود که از مراجعه به آن‌ها بترسیم و رویارویی مستقیم با آن‌ها را همیشه به تعویق بیندازیم. همیشه می‌گوییم، خب، بگذار اول این کتاب یا مقاله را درباره نویسنده این کتاب بخوانم یا در مورد خود کتاب مطالعه‌ای مقدماتی داشته باشم، بعد خودش را می‌خوانم.
یکی از بستگان نزدیک شاکی دنی آلوز مدعی شد که او از اعلام شکایت علیه ستاره سابق بارسلونا می ترسید.
یکی از بستگان نزدیک شاکی دنی آلوز مدعی شد که او از اعلام شکایت علیه ستاره سابق بارسلونا می ترسید.
مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.
رسایی گفت: اجرای قانون حتی اگر باعث ایجاد دوقطبی شود، نباید از آن ترسید، چون در هر جامعه‌ای عده‌ای ممکن است نخواهند قانون را رعایت کنند، مثلا به سرعت مجاز در رانندگی پایبند باشند یا مالیات بپردازند، در چنین شرایطی حتما نهاد‌های نظارتی و انتظامی باید ورود کنند و به اجرای قانون بپردازند؛ بنابراین اجرای قانون حجاب در عمل باعث ایجاد دوقطبی اجتماعی نمی‌شود.
محمد فاضلی گفت: باید از هزاران جلسه‌ای که در آن‌ها مقامات در معرض دانشمندان «پایتونی» قرار می‌گیرند، ترسید
نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ممانعت از ورود به فلسطین اشغالی می‌گوید ما به حمایت‌های خود از مردم فلسطین ادامه می‌دهیم و از آنها نخواهیم ترسید.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید و برای نمونه در صحنه پنالتی ترسید که سوت بزند.
دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و هوچی گری و اتهامات ترسید.
دروازه‌بان کنگویی-فرانسوی تیم لانس در لحظات پایانی بازی با پاریس حرکتی را اجرا کرد که همه را به یاد احمدرضا عابدزاده انداخت.
رییس جمهور گفت: مهم دین است و پایداری حق، برای امر به خوبی‌ها و نهی از پلشتی نباید از فضاسازی‌ها ترسید. نهی بکنیم از فساد، رشوه و کم‌کاری یک کارمند به کارمند کناری‌اش بگوید چرا دیر سر کار آمدی؟ چرا کار امروز مردم را به فردا می‌اندازی؟ می‌گوید آقا بگویم که بگویند به تو چه؟ ما می‌خواهیم در مسیر دین یک به تو چه را تحمل کنیم یا نمی‌خواهیم؟
رئیس جمهور کره جنوبی می گوید این کشور باید رویکرد تلافی جویانه را در قبال اقدامات کره شمالی در پیش بگیرد.
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: اگر آدم درستی باشیم، نباید ترسی از فضای مجازی داشته باشیم.
تیم ملی مکزیک شب گذشته موفق شد عراق را با نتیجه چهار گل شکست دهد.
رئیس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با تلویزیون جمهوری چک اعلام کرد: نباید از احتمال وقوع جنگ هسته ای ترسید.
برایان مک‌درموت، استعدایاب سابق آرسنال، فاش ساخت که چهار سال قبل پیشنهادی جدی به ارلینگ هالند داد ولی او از پیوستن به یک باشگاه بزرگ هراس داشت.
نتانیاهو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تسلیم شدن تاریخی برای تل آویو در مقابل حزب الله توصیف کرد و گفت: در خواب هم نمی دیدیم باید برای استخراج گاز از نصرالله اجازه بگیریم.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، می‌گوید اخراج توماس توخل از این تیم برای پی‌یر امریک اوبامیانگ ترسناک بوده است.
فرهاد ظریف معتقد است که نباید همه تقصیرهای حذف از قهرمانی جهان را گردن سرمربی تیم انداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ