نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که تل‌آویو همچنان به تلاش‌ها برای مقابله با هرگونه توافق هسته‌ای با ایران ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش‌های ناکام دولت بایدن برای جدا کردن عربستان از محور رقیبِ آمریکا و همچنین افزایش هشدارها خطاب به نتانیاهو، از موضوعات مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تحولات اراضی اشغالی به ویژه درگیری‌ها در این منطقه در سایه تصویب لایحه اصلاحات قضائی و مخالفت‌های گسترده با این لایحه، همچنان در صدر توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
درگرفتن جنگ داخلی در اراضی اشغالی بعد از تصویب لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو و همچنین قدرت نظامی روسیه در نبرد اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
آغاز یک جنگ داخلی در اراضی اشغالی میان معترضان صهیونیست و کابینه نتانیاهو و همچنین ارتباط عامل هتک حرمت قرآن کریم با «موساد»، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و کیفیت معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رسانه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات‌های متعدد مقاومتی مبارزان فلسطینی و همچنین سرباز مصری، وضعیتی امنیتی شکننده رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داده‌اند.
همچنین کربی اظهار کرد: بایدن به زودی از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید دعوت خواهد کرد اما تاریخ این سفر هنوز نامشخص است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گراها و چپ‌گراها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم».
پرونده بعدی ایران که همچنان در جریان است و به‌عنوان مانعی برای احیای توافق هسته‌ای از آن یاد می‌شود، پرونده پادمانی است که آن نیز بر مبنای اسناد ادعایی به‌سرقت‌رفته از سوی اسرائیل روی میز آژانس قرار دارد. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ ادعا کرد اسرائیل انبوهی از اسناد هسته‌ای ایران را از کشور خارج کرده است. نخست‌وزیر اسرائیل مدعی بود که این اسناد شامل ۵۵ هزار صفحه و ۵۵ هزار فایل دیجیتال در قالب ۱۸۳ سی‌دی درباره برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.
توافق میان عربستان و ایران هم چنان مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است و این روزنامه‌ها به خطرات این توافق برای رژیم صهیونیستی نیز پرداخته اند.
مکرون و نتانیاهو همچنین نگرانی شدید خود را نسبت به آنچه که فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه خواندند، ابراز کردند.
گمانه زنی ها درباره چینش آتی کابینه نتانیاهو همچنان ادامه دارد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که از نزدیک انتخابات اسرائیل را دنبال خواهیم کرد هنوز برای گمانه زنی در مورد کابینه اتلافی بعدی زود است.
منابع خبری رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که یائیر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم این شکست را پذیرفت و پیروزی نتانیاهو را تبریک گفت.
در حالی که شمارش آرای نهایی انتخابات این رژیم همچنان ادامه دارد، رسانه ها اعلام کردند که نتانیاهو قصد دارد فوراً مذاکرات تشکیل کابینه را آغاز کرده و تا پیش از پایان ماه نوامبر به دفتر نخست وزیری بازگردد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۹۷ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش۸۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۷۰ درصد آراء، احزاب راست افراطی و حزب لیکود همچنان پیشتاز هستند.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند با شمارش ۶۰ درصد آراء، حزب لیکود همچنان پیشتاز است.
با آنکه نتانیاهو از سوی رقبای سیاسی خود متهم است که در طول نخست‌وزیری خود اقدام خاصی علیه تأسیسات هسته‌ای ایران انجام نداده و با لفاظی‌های توخالی خود صرفاً باعث پیشرفت برنامۀ اتمی جمهوری اسلامی شده است، اما با این همه، گویی نبض افکار عمومی به دست اوست و همچنان لفاظی‌هایش می‌تواند موجی از بسیج‌گری سیاسی در جامعۀ اسرائیل پدید آورد.
نتانیاهو در ادامه همچنین خود را در موضع آمریکا نشاند و گفت: واشنگتن با مذاکره غیرمستقیم با تهران به منظور احیای توافق بد هسته‌ای و در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای کوتاه مدت، علاوه بر اسرائیل خود را نیز ناامید و دلسرد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ