مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز موسوم به راهپیمایی پرچم ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین ضمن تمجید از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو، از جوانان فلسطینی خواست که ضربات مهلک به نظامیان صهیونیست وارد کنند.
یک عضو ارشد جهاد اسلامی در سخنانی تاکید کرد که اگر تل آویو به ایران حمله کند، جان شهرک نشینان در خطر قرار خواهد گرفت و ما به زودی نبرد با رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
همزمان با تداوم حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با شروط جهاد اسلامی برای آتش‌بس مبنی بر توقف ترورها و تحویل پیکر شهید خضر عدنان مخالفت کرده است.
یک مسئول فلسطینی عالی رتبه اعلام کرد که جنایت ترور خضر عدنان از رهبران بارز جهاد اسلامی، پاسخی دردناک را برای تل آویو به همراه خواهد داشت.
جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که عملیات تل‌آویو بیانگر قدرت مقاومت در هدف قرار دادن عمق رژیم‌صهیونیستی است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط با تل آویو به منزله عدول از آرمان های امت در قبال مسئله فلسطین است، اعلام کرد که وجود این رژیم در سرزمین فلسطین از اساس باطل است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین خواستار توقف هر گونه ارتباط و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و پایان دادن به شکاف داخلی در میان گروه های فلسطینی شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی بزرگ توصیف کرد که تلاش و کوشش عظیمی در راستای گسترش و تقویت مقاومت انجام داد.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از ضعف جهان عرب برای سلطه بر شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی سوء استفاده می کند.
جنگ سه روزه میان رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی فلسطین فضای داخلی در رژیم صهیونیستی را به سوی امنیتی شدن و حمایت بیشتر از ائتلاف حاکم سوق داد.
یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نسبت به ضعف نیروی زمینی این رژیم هشدار داده است.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تداوم عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
عبدالفتاح السیسی در گفتو با یائیر لاپید بر ضرورت پایبندی به آتش بس میان تل آویو و جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه تأکید کرد.
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین بیانیه خود شمار شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۴۱ نفر اعلام کرد.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی آن سرایا القدس در نبرد با این رژیم در نبرد کنونی دست بالا را دارد.
شاخه نظامی جهاد اسلامی ضمن اعلام نام عملیات کنونی خود، از هدف گرفتن تل‎آویو، فرودگاه بن‌گوریون و اماکن دیگر در اسرائیل با ۶۰ موشک و راکت خبر داد.
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/۱۴ مرداد) با ترور «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی توسط نظامیان صهیونیست، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بهای این حماقت خود را خواهد پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ