فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در مخالفت با اقدامات صهیونیست علیه فلسطینیان در جنین، مقابل دانشگاه تل آویو تجمع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
صدها تن از مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از زندانیان سیاسی که دست به اعتصاب غذا زده اند، اعلام کردند.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
یک هزار اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در واکنش به حملات وحشیانه و بی سابقه نظامیان این رژیم به اسرا، اعتصاب غذای نامحدود خواهند کرد.
گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در پی اقدامات اخیر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان در استمرار روند همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، خواستار تظاهرات مردمی علیه آن شدند.
دادگاهی در آلمان ممنوعیت تظاهرات امروز فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی در برلین از سوی پلیس را تأیید کرد.
دادگاهی در آلمان ممنوعیت تظاهرات امروز فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی در برلین از سوی پلیس را تأیید کرد.
شمار زیادی از فلسطینیان در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ در حمایت از «ولید دقه» اسیر فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی، تظاهرات کردند.
شهادت دیار عمری جوان فلسطینی به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست با اعتراضاتی همراه شده است.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
صد‌ها تن از حامیان فلسطین در میدان تایمز شهر نیویورک آمریکا در اعتراض به حملات اسرائیل به مسجد الاقصی و فلسطینیان تجمع کردند. در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی مسلمان در آمریکا، پرچم‌های فلسطین با عکس‌های مسجد الاقصی به اهتزاز درآمد. تظاهرکنندگان بنر‌هایی مانند «فلسطین را آزاد خواهیم کرد»، «قدس پایتخت فلسطین»، «فورا اسرائیل را خلع سلاح کنید»، «دست از مسجد الاقصی بردارید» و «اشغال را متوقف کنید» در دست داشتند. بسیاری از تظاهرکنندگان در میدان تایمز نیویورک تجمع کردند و شعار‌های "زنده باد فلسطین" و "فلسطین را آزاد کنید" سر دادند.
اعضای جامعه فلسطینی و عرب مقیم آمریکا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات کردند.
رهبران سودانی در کنار مردم این کشور با شرکت در تظاهراتی در خارطوم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی، قبله اول مسلمانان جهان را محکوم کردند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
ده ها نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از ملت فلسطین راهپیمایی و جنایات رژیم صهیونیستی را در اراضی فلسطینی محکوم کردند.
مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی گسترده ضمن حمایت از فلسطینی ها و مسجدالاقصی، با تلاش ها در زمینه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین به نشانه همبستگی با فلسطینیان و محکومیت جنایات اشغالگران صهیونیست علیه آنان، در واشنگتن دست به تظاهرات زدند.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در همسویی آشکار با اشغالگران، تظاهرات فلسطینی ها را در الخلیل سرکوب کردند.
فلسطینیان ساکن کرانه باختری امروز جمعه در اعتراض به شهرک سازی رژیم صهیونیستی بر روی زمین هایشان دست به تظاهرات زدند.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.
هماهنگ کننده گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد که شهروندان فلسطینی روز جمعه آینده در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تظاهرات خواهند کرد.
فلسطینان ساکن شمال سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات کردند.
نظامیان صهیونیست به تظاهرات شهروندان فلسطینی در شمال کرانه باختری حمله کرده و ده ها نفر را زخمی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ