پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: فروش تمامی بلیت های چارتری در تمام مقصدهای کشور ممنوع و با کسانی که دچار تخلفی شوند پیگیری رسمی خواهد شد
در جام جهانی 2023 زنان شاهد خلق رکوردهای قابل توجهی در زمینه تماشاگران هستیم.
۳ میلیون بلیت المپیک پاریس فروش رفت!
بلیت قطارهای نوروزی مسیر تهران- مشهد و بالعکس از فردا (دوشنبه ۱۵ اسفند) به صورت حضوری و آنلاین عرضه خواهد شد.
مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت : آزاد سواری ممنوع بوده اگرچه ممکن است مسافران در بین راه سوار شوند.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
فیفا اعلام کرد برای جام جهانی قطر دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار بلیت فروخته است. این تعداد بلیت برای تماشای 64 مسابقه جام جهانی به فروش رفته است.
سید میعاد صالحی از راه‌اندازی قطار مسافری سمنان، دامغان، شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
فروش بلیت زنان پرسپولیسی شروع نشده، تمام شد
بلیت‌های اختصاص یافته برای حضور زنان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت‌نفت آبادان به سرعت به فروش رسید.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
عرضه آنلاین (غیرحضوری) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.
بلیت ویژه بانوان برای تماشای دیدار استقلال و مس کرمان در بازارسیاه با قیمتی میلیونی به فروش می‌رسد.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دوره فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ ۶ میلیون تومانی، به بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور محدود است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از نابسامانی‌های فروش بلیت و انجام پروازهای اربعین بخشنامه‌ای صادر می‌کنیم و اگر لازم باشد خودم کارها را رها می‌کنم و در فرودگاه حضور می یابم.
تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از ۲۰۵ هزار احراز هویت توسط سهامداران در سامانه (سجام) صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ