تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درگاه فروش بلیت اربعین آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی هستند بنابراین مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت؛ امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید.
حدود 15 هزار بلیت دیدار ایران و قرقیزستان در فاصله باقیمانده تا این مسابقه به فروش رفته است.
باشگاه پرسپولیس در حالی موفق شد مجوز فروش هزار صندلی از قسمت غربی ورزشگاه آزادی را به دست آورد که قیمت ۴۰۰ هزار تومانی را روی آن گذاشت تا هوادارانی که قصد دارند در این قسمت مستقر شوند، بهای بیشتری را بپردازند.
هواداران پرسپولیس به سرعت در حال خرید بلیتهای بازی با گل‌گهر هستند.
روسیه شروع به فروش بلیت بازی دوستانه‌اش با ایران به ارزش ۴۳۰ روبلی کرده است.
رضا نفیسی گفت: برنامه‌ریزی برای پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی در دستور کار شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار دارد.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران قیمت درنظر گرفته شده برای فروش بلیت سانس‌های اکران بازی تیم ملی ایران و آمریکا در تمامی سینماهای کشور را ۴۵ هزار تومان اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مدعی شد که برای هر بازی ایران در جام جهانی 22 هزار بلیت به فروش رسیده است.
هنگام تحویل بلیت‌های جام جهانی به مردم شرکت مجید طرح لباس های تیم ملی در قطر را لو داد!
از آنجایی که فروش بلیت فعال نشده است، بازی پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.
معاون بازرگانی ایران ایر از اتمام سهمیه بلیت پروازهای اربعین هما تا قبل از روز اربعین خبر داد و گفت: فقط برای پروازهای ۲۶ تا ۳۰ شهریور صندلی خالی موجود است.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دوره فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ ۶ میلیون تومانی، به بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور محدود است.
اگرچه سایت فدراسیون فوتبال برای فروش بلیت بازی ایران در جام جهانی اطلاعیه داده بود اما امکان خرید تا این لحظه وجود ندارد.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ