در جام جهانی 2023 زنان شاهد خلق رکوردهای قابل توجهی در زمینه تماشاگران هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فنرباغچه از امضای قرارداد با فرد، ستاره یونایتد، طی 24 ساعت آینده خبر داد.
تاتنهام رسما اعلام کرد آلخو ولیس، مهاجم آرژانتینی روزاریو سنترال را با قراردادی 15 میلیون یورویی به خدمت گرفته است.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به الاتفاق عربستان پیوست.
بارسلونا مذاکراتش با تاتنهام برای انتقال کلمنت لنگله را متوقف کرده، به این امید که پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای این بازیکن بیاید. پیشنهادی که شاید هرگز مطرح نشود.
آنجلو، وینگر چپ باشگاه سانتوس، با قراردادی طولانی مدت به ارزش 15 میلیون یورو به چلسی پیوست.
مربی یوونتوس از بازی عبدالصمد ازلزولی خوشش آمده و مدیران یوونتوس را متقاعد کرده تا پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای او به بارسا ارائه دهند.
دریادار دوم زیراهی با تشریح توقیف کشتی حامل سوخت قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس خاطرنشان کرد: 15 تیر ماه رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حال بازرسی یک فروند شناور با نام تجاری (NADA 2) که به صورت سازمان یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس‌ می‌کرد، بودند که آمریکایی‌ها برای ممانعت از این اقدام قانونی، یکسری تحرکات غیرحرفه‌ای و مخاطره‌آمیز انجام دادند.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
آرنه اسلوت آماده پیوستن به تاتنهام بوده اما فاینورد برای فسخ قرارداد او 15 میلیون پوند طلب کرده که باعث عقب نشینی تاتنهام شده است. حالا رابطه اسلوت با فاینورد تیره شده است.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
گروه سرمایه‌گذاری "Arctos Sports Partners" قصد خرید 5 تا 15 درصد سهام باشگاه پاری سن ژرمن را دارد.
ایران در لیگ نخبگان آسیا که تیم قهرمانی جایزه ای بین 15 تا 20 میلیون دلار برنده خواهد شد، 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهد داشت.
مارکا امروز ادعا کرد که جود بلینگام برای پیوستن به رئال قید دستمزد 15 میلیون یورویی سیتی را زده است.
مارکوس رشفورد که این روزها به رونالدوی جدید شیاطین سرخ بدل شده، تنها در صورت اصرار خودش به جدایی و رسیدن پیشنهادی 135 میلیون یورویی واگذار خواهد شد.
چگونه انزو از ارزش فقط 10 میلیون یورویی(به علاوه پاداش هایی که در مجموع می تواند تا 18میلیون یورو برسد) در جولای 2022 به 120 میلیون یورو در ژانویه 2023 رسید؟
عضو کمیسیون مجلس گفت: ساخت 1میلیون واحد در هر سال کمبودهای مسکن را برطرف نمی سازد اما می تواند کمی مشکلات را کمتر کند و طرح خانه های ویلایی طرحی برای حل مشکلات در شهرهای کوچک است.
قیمت سکه و طلا نسبت به انتهای هفته قبل با افزایش مواجه شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح جدیدی را بررسی می‌کند که نتیجه‌اش برگزاری تورنمنت جدید باشگاهی با جایزه 15 میلیون دلاری است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.
مدیران چلسی پیشنهادی را به صورت رسمی برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، ارائه کرده‌اند.
چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.
چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.
رناتو سانچس، هافبک پرتغالی باشگاه فرانسوی لیل، با امضای قراردادی 15 میلیون یورویی رسما به پاری سن ژرمن پیوست.
مدیران پاری سن ژرمن با رقم 15 میلیون یورو برای جذب رناتو سانچس، هدف پرتغالی باشگاه میلان، با لیل به توافق کامل رسیده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ