بلیت ویژه بانوان برای تماشای دیدار استقلال و مس کرمان در بازارسیاه با قیمتی میلیونی به فروش می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از عزاداران حسینی(ع) برگزار شد که از میان اقشار مختلف، حضور شخصیت‌های هنری و قهرمانان ورزشی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.
مالک از این بیتل سفارشی در طول مسابقات رالی، مهمانی‌ها و فستیوال‌های باشگاه آلپاین استفاده می‌کرد. این «کمپر سوسکی» به عنوان دفتر فروش بلیت در مسابقات رالی به کار گرفته شده بود. فروشنده این بیتل کمپر کلبه‌ای شکل، خاطرنشان می‌کند که موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر  این خودرو خیلی خوب کار می‌کند. البته ماشین نیاز به معاینه فنی دارد.
مراسم برائت از مشرکین با حضور پرشور حجاج ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد.
دوفوریت کاهش نرخ بهای بلیت مترو در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
تغییر در نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.
قهرمانی احتمالی آرسنال بعد از حدود 20 سال باعث ایجاد یک بازار سیاه غیرقابل تصور برای بلیت بازی پایانی این تیم شده است.
افزایش قیمت ۴۰ درصدی کرایه تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.
با احتساب افزایش ۲۵ درصدی، شهروندان تهرانی از سال آینده باید برای هر سفر درون شهری با مترو تهران رقمی معادل ۳۱۲۵ تمان پرداخت کنند.
با رای اکثریت آرا بهای بلیت ۱۲۰ هزار تومانی کل طبقات و ۸۰ هزار تومانی سکوی باز برج میلاد به تصویب رسید.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
رژیم صهیونیستی درصدد مصادره ۳۲۰ دونم( معادل ۳۲ هکتار) از اراضی شهروندان فلسطینی در بیت لحم است.
سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه با حضور در مسجد اهل بیت رسول‌الله (ص) شهر سمرقند، با فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مسجد آشنا شد. رئیس جمهور در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) به تبیین ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر جهانی پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سینما ابزار قدرتمند دیپلماسی عمومی کشورمان است که می‌تواند قوی‌تر و بلیغ تر از گذشته، باورها و آرمان‌های انسانی مردم را به بهترین شکل در منظر جهانیان به تصویر کشد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سینما ابزار قدرتمند دیپلماسی عمومی کشورمان است که می‌تواند قوی‌تر و بلیغ تر از گذشته، باورها و آرمان‌های انسانی مردم را به بهترین شکل در منظر جهانیان به تصویر کشد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
فلسطینیان با تجمع در شهرک بیت لید در شهر طولکرم در کرانه باختری، نماز جمعه را در این سرزمین در معرض تهدید تبدیل شدن به شهرک‌های یهودی نشین توسط اسرائیل به جای آوردند. پس از اقامه نماز، بین فلسطینی ها و سربازان اسرائیلی درگیری رخ داد و سربازان اسرائیلی با بمب‌های گاز اشک آور تظاهرات را سرکوب کردند.
در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود تعدادی از بانوان استقلالی که بلیت این بازی را تهیه کرده‌اند همین حالا در قسمت شرقی ورزشگاه پشت در بسته منتظر باز شدن در‌ها هستند.
در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
نیرو‌های اسرائیلی یک ساختمان فلسطینی را در شرق بیت المقدس تخریب کردند که از آن برای برگزاری مراسم عزا و عروسی استفاده می‌شد.
ساخته کن لوچ همچون دیگر آثار این فیلمساز انگلیسی نگاهی نقادانه بر حاکمیت سرمایه سالاری بر نظام اقتصادی انگلیس دارد و تصویر تکان دهنده‌ای از تبعات این ایده را از زاویه‌ای دیگر به تصور می‌کشد؛ فیلمی که می‌توان در تداوم برخی دیگر از آثارش طبقه بندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ