رئیس سازمان هواپیمایی گفت: فروش تمامی بلیت های چارتری در تمام مقصدهای کشور ممنوع و با کسانی که دچار تخلفی شوند پیگیری رسمی خواهد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوابیه سخنگو سازمان هواپیمایی در خصوص گزارش مهر مربوط به تخلف فروش بلیت‌های چارتری با قیمت‌های بالا در بازه زمانی اربعین است.
وزیر راه و شهرسازی خبر ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری رسمی اعلام کرد اما براساس شواهد موجود فروش بلیت‌های چارتری در سایت‌ها در حال انجام است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.
متقاضیان سفر با قطار که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت ۱۴ امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت؛ امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
مقاومت عجیب در فروش بلیت به میزان تقاضای تماشاگران، با برخوردی جالب از سوی هواداران پرسپولیس همراه شد.
هواداران پرسپولیس به سرعت در حال خرید بلیتهای بازی با گل‌گهر هستند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تخلفات هواپیمایی در بخش گران فروشی هر لحظه مورد برسسی قررا خواهد گرفت در نورز هم یکی دو تا از زیر مجموعه های شرکت های فروش بلیت تخلف داشتند که ابلاغ شد.
در هفته ای که گذشت پیش فروش بلیت های نوروزی آغاز شد، اما مردم از نحوه عرضه بلیت های نوروزی ناراضی هستند از سوی دیگر برخی کارشناسان معتقد هستند که بازار مسکن دچار گرانی خواهد شد.
یک مقام مسوول گفت: در ایام پیش فروش بلیت های قطار قطعی سایت و آمارگیری ها طبیعی است و هموطنان از ساعت ۱۴ می توانند بلیت قطار خود را به صورت اینترنتی خرید کنند.
همه ساله توزیع بلیت قطارهای از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است.
معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
هنگام تحویل بلیت‌های جام جهانی به مردم شرکت مجید طرح لباس های تیم ملی در قطر را لو داد!
فدراسیون فوتبال امارات بلیت های روز مسابقه با آرژانتین و یک جلسه تمرینی این تیم را به فروش رسانده است.
سید میعاد صالحی از راه‌اندازی قطار مسافری سمنان، دامغان، شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
یک مقام مسئول در صنعت هوانوردی از فروش بیش از ۲۲ هزار بلیت پروازهای اربعین توسط یکی از شرکت های هواپیمایی خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ