سید میعاد صالحی از راه‌اندازی قطار مسافری سمنان، دامغان، شاهرود به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما لیونل مسی را نداریم، کریستیانو رونالدو را هم نداریم اما ورزشگاه‌های ما پر هستند. در فصل ۲۰۲۳ ما بالاترین فروش بلیت در تاریخ بوندسلیگا را داشتیم.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: فروش تمامی بلیت های چارتری در تمام مقصدهای کشور ممنوع و با کسانی که دچار تخلفی شوند پیگیری رسمی خواهد شد
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در بعضی مسیرها فروش بسته‌های بلیت هواپیما وجودارد که جزئیات آن شنبه اعلام می‌شود.
بلیت قطارهای نوروزی مسیر تهران- مشهد و بالعکس از فردا (دوشنبه ۱۵ اسفند) به صورت حضوری و آنلاین عرضه خواهد شد.
مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت : آزاد سواری ممنوع بوده اگرچه ممکن است مسافران در بین راه سوار شوند.
عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای مسیر مشهد از روز دوشنبه آغاز می شود.
این روزها بلیت هواپیما در برخی از مسیرها مانند تهران- مشهد، تهران- شیراز و ...به سختی پیدا می شود. در این مورد شائبه هایی مبنی بر عدم فروش بلیت به دلیل افزایش قیمت بلیت ها مطرح است.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
از آنجایی که این یک مسابقه ویژه است، تنها چند ساعت پس از آغاز سیستم بلیت فروشی، تمامی بلیت های در نظر گرفته برای هواداران به طور کامل به فروش رفت. صف های انتظار برای رزرو بلیت این مسابقه، در اتفاقی شگفت انگیز به 2 میلیون نفر رسید.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مدعی شد که برای هر بازی ایران در جام جهانی 22 هزار بلیت به فروش رسیده است.
فدراسیون فوتبال امارات بلیت های روز مسابقه با آرژانتین و یک جلسه تمرینی این تیم را به فروش رسانده است.
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه پیام از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین خبر داد و گفت: در سال جاری برای اولین بار پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه پیام برقرار شده است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ