وزارت ارتباطات در آستانه هفته دولت گزارش عملکرد این وزارتخانه را در بخش های مختلف کیفیت سرعت اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، فیبر نوری و ... اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی اگر سرماخوردگی از بین رفته باشد، آب لیمو می‌تواند به سرعت بخشیدن به بهبودی کامل کمک کند و گلودرد را تسکین دهد.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
در کارآزمایی‌های بالینی تصادفی‌سازی شده، چند استراتژی مؤثر برای بهبود حافظه یا کاهش سرعت زوال شناختی در میان سالمندان نشان داده شده است. مداخلات تغذیه ای ممکن است نقش مهمی ایفا کنند زیرا مغز برای سلامتی مطلوب به چندین ماده مغذی نیاز دارد و کمبود یک یا چند مورد از این مواد مغذی ممکن است زوال شناختی را تسریع کند.
Noise ColorFit Pulse ۳ دارای چندین ویژگی است که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. یکی از این ویژگی‌ها Noise Buzz است که امکان تماس مستقیم از صفحه شماره گیری، دسترسی به گزارش تماس‌ها و امکان ذخیره حداکثر ۱۰ مخاطب در ساعت هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین دارای DND هوشمند است که از اعلان‌ها در هنگام خواب برای یک شب آرام‌تر جلوگیری می‌کند و تشخیص خودکار ورزش برای ادغام یکپارچه با سبک زندگی فعال کاربران را نیز در خود جای داده‌است.
اسیدهای چرب امگا ۳ به کاهش التهاب و بهبود سلامت قلب و مغز کمک می‌کند. نه تنها این، بلکه برخی تحقیقات نشان داده‌اند که امگا ۳ به طور بالقوه می‌تواند سرعت سلول‌ها را کاهش دهد یا از تبدیل شدن سلول‌ها به سلول‌های سرطانی جلوگیری کند. ویتامین D نیز برای سلامت کلی بدن مهم است.
سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان کمی افزایش داشته‌اند، بااین‌حال رتبه ایران در بخش اینترنت موبایل تغییری نداشته است، اما در بخش اینترنت ثابت با بهبود یک رتبه‌ای روبه‌رو هستیم.
مهاجم ایرانی لورکوزن با گلزنی برابر شالکه بار دیگر آمار منحصربه‌فرد خود را بهبود بخشید.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت گفت: سرعت بهبود وزیر روزش خیلی قابل قبول است ، کاملا صحبت می کرد و حواسش جمع بود و قدم میزد.
یک مرد ۷۷ ساله در آدیامان در جنوب ترکیه ۲۱۲ ساعت پس از زلزله نجات یافت. وضعیت جسمانی این شهروند ترکیه‌ای در حال حاضر مساعد و در حال بهبود توصیف شده است.
بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.
محققان کشور موفق شدند پودرهایی را در راستای بندآوردن خون در اتاق عمل به تولید برسانند که زیست تخریب پذیر بوده و روند بهبودی زخم را سرعت می بخشد.
هم اکنون باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت در تهران در جریان است و این عامل سبب بهبود کیفیت هوا شده است.
هم اکنون باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت در تهران در جریان است و این عامل سبب بهبود کیفیت هوا شده است.
هم اکنون باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت در تهران در جریان است و این عامل سبب بهبود کیفیت هوا شده است.
تبریز- وزیر صمت از افزایش ۱۷ درصدی صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور خبر داد و گفت: وضع تولید در کشور روبه بهبود است و روند حرکت آن با سرعت مناسبی پیش می‌رود.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
زخم‌های مزمن مانند زخم‌های پوستی دیابتی بسیار کند بهبود می یابند ولی یک بانداژ جدید می‌تواند با تحریک الکتریکی، بهبودی آنها را تسریع بخشد.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
با رضایت باشگاه آلمانی از سرعت روند بهبود سردار آزمون، تمرینات او زیر نظر عضو کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۵ تن از ایشان وخیم است.
پژوهش‌ها به یک راه حل نیز اشاره داشته‌اند که بازدید از طبیعت وحشی، حتی به طور مختصر مفید است. چنین کاری با مجموعه‌ای از فواید برای سلامت روحی و جسمی، از جمله کاهش فشار خون، کاهش اضطراب و افسردگی، بهبود خلق و خو، تمرکز بهتر، خواب بهتر، حافظه بهتر و بهبودی سریع‌تر همراه است.
انتخاب میوه به‌ عنوان میان‌وعده بسیار مفید و نسبت به بیسکوئیت و تنقلات شیرین ارجحیت دارد. علاوه بر اینکه میوه‌ها منبع غنی از ویتامین‌ها، فیبر‌ها و مواد معدنی نظیر پتاسیم هستند، فروکتوز موجود در آن‌ها نیز به تامین نیاز بدن به قند کمک کرده و موجب بهبود تمرکز و تامین انرژی لازم می‌شود.
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ