هم اکنون باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت در تهران در جریان است و این عامل سبب بهبود کیفیت هوا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان در اطلاعیه نسبت به وزش باد توام با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و ماندگاری این شرایط تا چهارشنبه ۲۸ تیرماه هشدار سطح زرد صادر کرد.
زاهدان- رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان از وزش باد با سرعت ۹۴ کیلومتر در ساعت در زابل خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در ۵ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین انتقال گرد و خاک از کشور همسایه خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
این سازمان همچنین با صدور هشدار سطح نارنجی دیگری از وزش باد شدید شمال غربی ( ۳۰ نات) و افزایش ارتفاع امواج در ساحل و دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر از بعد از ظهر سه‌شنبه تا صبح شنبه ( ۹ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی استان‌ها و نفوذ توده هوای خنک و کاهش دما خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور و انتقال کاهش دما و هوای سرد به نیمه شرقی کشور و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها، نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه و در پی آن گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور خبر داد.
مدافع استقلال در میکسدزون استادیوم آزادی، صحبت های انتقادی شدیدی را نسبت به مدیران باشگاه انجام داد.
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
هم اکنون باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت در تهران در جریان است و این عامل سبب بهبود کیفیت هوا شده است.
هم اکنون باد با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت در تهران در جریان است و این عامل سبب بهبود کیفیت هوا شده است.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
مدیرکل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران از عدم وزش باد قابل ملاحظه خبر داد.
در پی آلودگی هوای تهران طی روز‌های اخیر، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده‌ها را علت این وضعیت ذکر کرد و از تداوم آلودگی تا دوشنبه (۱۲ دی ماه) خبر داد.
این اولین‌بار نیست که بارش برف و باران و وزش باد به داد هوای تهران می‌رسد، تقریبا داستان هر‌ساله است و دریغا که هرسال بدتر از پارسال. بارش برف و باران هم البته بدون تبعات نیست، چنانچه افزایش ترافیک، یخ‌زدگی و آب‌گرفتگی معابر از بدیهی‌ترین انتظارات شهروندان بعد از این اتفاق است.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
کیفبت هوا از ساعات اولیه بامداد کاهش یافت و شاخص کیفیت هوا به ۱۵۲ و در شرایط ناسالم قرارگرفت، اما به تدریج شاخص آلودگی هوا کاهش یافت و ساعت ۱۰ صبح روز جمعه به شاخص ۱۲۲ و شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس رسید.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت جوی استان‌های کشور طی هفته آینده از بارش باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.
از آنجایی که بخش زیادی از زیرساخت‌های قطر برای میزبانی هرچه بهتر جام‌جهانی آماده شده، اما در برخی مناطق کارگران حتی تا ساعت ۳ بامداد همچنان مشغول کار هستند تا باقی‌مانده مشکلات احتمالی هم حل شود.
شبکه خبری الجزیره بامداد شنبه از به صدا درآمدن آژیر خطر حملات هوایی در کی یف پایتخت اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ