یک مرد ۷۷ ساله در آدیامان در جنوب ترکیه ۲۱۲ ساعت پس از زلزله نجات یافت. وضعیت جسمانی این شهروند ترکیه‌ای در حال حاضر مساعد و در حال بهبود توصیف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فرزند دوازدهم یک مرد ۸۷ ساله اهل بجنورد از مادر ۴۵ ساله متولد شد.
رفتار آزار دهنده عده‌ای در مقابل یک پیرمرد که چند سال قبل در مصاحبه‌ای معروف شده بود ، این روزها از حالت شوخی خارج شده است.
تیم نجات هلال‌احمر توانست یک پیرمرد آذربایجانی را پس از ۱۲ ساعت گم شدن از کاروان در صحرای مشعر نجات دهد.
تیم نجات هلال‌احمر توانست یک پیرمرد آذربایجانی را پس از ۱۲ ساعت گم شدن از کاروان در صحرای مشعر نجات دهد.
آستانه اشرفیه- فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از غرق شدن پیرمرد ۸۰ ساله در سواجل بندر کیاشهر این شهرستان خبر داد.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
سبزوار ـ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: یک پیرمرد ۸۰ ساله در یکی از روستاهای این شهرستان خراسان رضوی در پی برخورد صاعقه جان باخت.
روی هاجسون رکورد خود به عنوان مسن ترین سرمربی لیگ برتر انگلیس را شکست.
دستفروشی که این زن از او صحبت می‌کرد مردی ۷۶ساله بود که به‌صورت دوره‌گرد لباس می‌فروخت. مأموران با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود پاتوق‌های دستفروش را تحت نظر گرفتند و چند روز بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. این مرد وقتی تحت بازجویی قرار گرفت نتوانست حضورش در محل جنایت را انکار کند، اما گفت او مرتکب قتل نشده و وقتی به محل حادثه رسیده بود مقتول روی زمین افتاده بود.
نام هری ردنپ به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری لیدزیونایتد مطرح شده است.
پیرمردی ۷۷ ساله در آدیامان در جنوب ترکیه ۲۱۲ ساعت پس از زلزله نجات یافت.
فرناندو آلونسو گفت رفته‌رفته برای قهرمانی جهان تلاش خواهد کرد تا نشان دهد قهرمانی را از یاد نبرده است.
رئیس جمهور آمریکا که گاف‌های رفتاری و گفتاری وی مدت‌ها به سوژه محافل خبری بدل شده، با اقرار به منطقی بودن نگرانی‌ها درباره وضعیت جسمانی وی، گفت که «ممکن است همین فردا بمیرد.»
متهم برای دفاع از خودش گفت: شب حادثه متوجه شدم که قصد تعرض به من دارد به همین خاطر قرص‌های خواب‌آوری را که به خاطر ترک اعتیاد مصرف می‌کردم، در غذایش ریختم. اما او چند قاشق بیشتر نخورد و پس از آن هم خوابید. صبح روز بعد به محض اینکه از خواب بیدار شد، حالش به هم خورد و روی زمین افتاد.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: اخبار منتشر شده در رابطه با فوت یک زائر ۸۰ ساله‌ بر اثر ازدحام در مرز صحت ندارد و وی خارج از کشور و در خانقین عراق فوت کرده است.
رئیس جمهور آمریکا چند روز پس از حمله به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور و طرفدارانش، از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد.
مرد ۷۲ ساله آمریکایی به اتهام ضرب و جرح یک افسر پلیس در جریان حمله ششم ژانویه هواداران رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، به چهار سال حبس محکوم شد.
پیرمرد لرستانی در جریان سفر قالییاف به لرستان می خواهد درد دلش را به رییس مجلس بگوید. استاندار لرستان تلاش می کند تا جلوی حرف زدن این پیرمرد را بگیرد!
پیرمرد در چنگ دختر و پسر معتاد!
ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۴۳۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۱ تن از ایشان وخیم است.
دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی
سوگواری بر مزار درمان در اورژانس!
این فیلم یکی از آثار قابل توجه کارنامه کاری رابرت ردفورد که پس از تماشا، در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و تماشاگر احتمالاً یکی از فیلم‌ها که رابرت ردفورد را در ذهنش تداعی می‌کند، این فیلم کمدی - جنایی خواهد بود؛ هرچند این فیلم اکران موفقی نداشت، این به آن معنا نیست که با فیلم خوبی طرف نیست. بسیاری از آثار باکیفیت سینما در اکران شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ