حتی اگر سرماخوردگی از بین رفته باشد، آب لیمو می‌تواند به سرعت بخشیدن به بهبودی کامل کمک کند و گلودرد را تسکین دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردی که دارای ویژگی‌های سمی است می‌تواند در زندگی اطرافیان خود اختلافات زیادی با خودش ایجاد کند. خوشبختانه راه‌هایی برای ارزیابی این رفتار‌ها و تغییر آن‌ها وجود دارد که می‌تواند به بهبود زندگی و روابط شما با اطرافیانتان کمک‌کننده باشد. اولین و شاید مهم‌ترین راه آشنا بودن با علائم رفتار‌های مشکل‌ساز است که به شما در شناسایی رفتار‌های مشکل‌ساز کمک می‌کند.
معاون نخست وزیر چین بر اهمیت بهبود روابط این کشور با اتحادیه اروپا تاکید کرد.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
اثرات مصرف جوانه گندم برای پیشگیری یا کمک به درمان برخی از بیماری‌ها و کمبود‌های تغذیه‌ای روز به روز بیشتر مورد توجه پژوهشگران واقع شده است.
بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود؛ این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد. بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی نیز می‌شود.
محققان یک فرمول ذرات نانو مبتنی بر انسولین ابداع کرده اند که تا حدی کنترل قند خون را بهبود می بخشد.
در حالی که هدف فوری جراحی چاقی کمک به کاهش وزن قابل توجه بیماران چاق است، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است عوارض دیابت از جمله آسیب عصبی را نیز کاهش دهد.
برخی معتقدند که هوش مصنوعی به استادان دانشگاه ها و دانشجویان در تحقیقات و آموزش کمک می کند تا شکوفا شوند اما سؤال اصلی این است که هوش مصنوعی چگونه نحوه عملکرد دانشگاه ها را بهبود می بخشد.
محصولات لبنی که می‌توانند به افزایش کیفیت خواب شما کمک کنند عبارت‌اند از: ماست، پنیر محلی، شیر و پنیر کم‌چرب.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
دارو‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی علائم پارکینسون را در فرد بهبود بخشند. در حالی که این بیماری قابل درمان نیست، جراحی ممکن است به تنظیم عملکرد مناطق خاصی از مغز و بهبود علائم این اختلال کمک کند.
عنبری در خصوص اینکه صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی برای کدام اقشار اهمیت بیشتری دارد اظهار کرد که این صورت‌های مالی طبعا برای نخبگان، دانشگاهیان، اندیشکده‌ها و پژوشکده‌ها و بعد از ان هم برای عموم مردم اهمیت دارد و ما هیچ تاریکخانه و هیچ نقطه تاریکی در این دولت در برابر مردم نگه نخواهیم داشت.
براساس تحقیقات جدید، شانس بهبودی پس از سکته مغزی با دارویی که از دانه‌های کرفس ساخته شده افزایش می‌یابد.
سلامت قلب باعث بهبود سلامت مغز می‌شود و می‌تواند به کاهش خطر سکته مغزی و زوال عقل کمک کند.
گل مژه در کودکان ممکن است یک مشکل رایج باشد، اما از آنجایی که می‌تواند مشابه سایر مشکلات شدیدتر به نظر برسد، بهتر است که گل مژه توسط پزشک معاینه شود. کودک خود را تشویق کنید که بهداشت را رعایت کند، زیرا این بهترین راه برای پیشگیری و کمک به بهبودی گل‌مژه است.
محققان اخیراً بررسی کرده اند که چگونه افراد مسن از محرک‌های منفی بهبود می‌یابند.
نعنا دستگا گوارش انسان را تسکین می‌دهد و مشکلات گوارشی را بهبود می‌بخشد و برای درمان علائم بسیاری از بیماری‌ها از جمله دل درد، اسهال، استفراغ، سردرد و انقباض عضلات صاف و اسپاسم روده کمک می‌کند .
یک شرکت دانش بنیان مایع خنک‌کننده رادیاتور خودرو را تولید و به بازار عرضه کرده است که به بهبود عملکرد خودرو کمک شایانی می‌کند.
تحقیقات گذشته نشان می‌دهد پتو‌های سنگین ممکن است به افرادی که به دلیل بی خوابی، اختلال بیش فعالی و اوتیسم، دچار اختلال خواب هستند، کمک کند.
شواهد جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی‌های آب‌های سرد و سایر منابع اسید‌های چرب امگا ۳ ممکن است به حفظ سلامت مغز کمک کند و قدرت شناخت را در میانسالی تقویت کند.
زردآلو سرشار از ویتامین A، بتاکاروتن و سایر کاروتنوئید‌ها بوده و برای بهبود سلامت چشم بسیار عالی است. مواد مغذی زردآلو همچنین به کاهش خطر ابتلا به تباهی لکه زرد (دژنراسیون ماکولا) و آب‌مروارید نیز کمک می‌کنند.
ادویه‌ها نه تنها منجر به بهبود کیفیت سلامت می‌شوند بلکه از بیماری‌های مزمن نظیر فشار خون بالا، دیابت نوع ۲، حمله قلبی، و ... پیشگیری می‌کنند و مصرف منظم برخی از آن‌ها راهی مفید برای کاهش وزن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ