زخم‌های مزمن مانند زخم‌های پوستی دیابتی بسیار کند بهبود می یابند ولی یک بانداژ جدید می‌تواند با تحریک الکتریکی، بهبودی آنها را تسریع بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک باتجربه استقلال بدون بانداژ همیشگی در تمرینات استقلال حاضر شده است.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
هافبک دفاعی آماده استقلال در لیگ بیست و دوم، برای بازی در لباس تیم ملی لحظه‌شماری می‌کند.
روزبه چشمی هم روز گذشته با بانداژی مخصوص در تمرین استقلال حضور پیدا کرد.
محققان هندی روشی نوین برای استخراج مواد از موهای کوتاه شده مشتریان در سالن های زیادی و تولید بانداژ زخم و ضد آفتاب یافته اند.
یک بانداژ جدید زخم طراحی شده که در صورت بروز عفونت رنگ آن تغییر می کند.
تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.
این بانداژ شامل یک بستر پلیمری انعطاف‌پذیر، قابل کشش و زیست سازگار است که در سطح زیرین آن مجموعه‌ای از الکترود‌های حسی، یک جفت الکترود ماژولار شده با ولتاژ و یک لایه هیدروژل بارگذاری‌شده با دارو قرار دارد.
ریکاردو ساپینتو بر آخرین تمرین تیمش پیش از ترک تهران به مقصد اهواز نظارت داشت.
سرمربی استقلال بدون بانداژ دست امروز در محل تمرین تیمش حضور پیدا کرد.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
یک زن اوکراینی که در زمان تجاوز روسیه به اوکراین با صورت خون آلود و سر بانداژ شده‌اش تیتر یک روزنامه‌ها و رسانه‌ها در سراسر جهان شد اکنون در لهستان پناهنده است، اما هنوز آرزو دارد روزی به خانه بازگردد.
مدافع مس رفسنجان با سر بانداژ شده در نیمه دوم دیدار با هوادار بازی کرد.
موثرترین راه برای پیشگیری از عفونت زخم در صورتی که زخم کوچک است، استفاده از چسب زخم می‌باشد. افرادی که به چسب حساسیت دارند می‌توانند از باند و گاز استریل استفاده کنند. لازم نیست زخم را محکم ببندید، چون فشار زیاد باعث محدود شدن گردش خون در ناحیه می‌شود. بانداژ یا چسب را تا زمانی که زخم خوب شود هر روز عوض کنید و اگر هر زمانی کثیف و آلوده شد فورا آن را عوض کنید.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از سال‌ها بدون استفاده از بانداژ دستش به میدان رفت.
محققان کشور بانداژی جدید از ژل کربوپول غنی شده با پپتیدهای طبیعی برای تسریع بهبود زخم های حاصل از سوختگی ساختند.
هنوز مصدومیت این هافبک باتجربه و تکنیکی ایران به طور کامل برطرف نشده است. او در بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل تونس هم با بانداژ دست چپ به میدان رفت و به نظر می‌رسد برای مسابقه با انگلیس هم چنین شرایطی داشته باشد.
هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال ایران هنوز از ناحیه دست مصدوم است و ممکن است مقابل انگلیس هم با بانداژ به میدان برود.
محققان کشور موفق به تولید باند از کیتوزان سولفاته به عنوان محصولی زیست سازگار، ضد باکتری، با واکنش التهابی اندک شدند.
باشگاه رئال مادرید کیت جدیدی را برای شماره ۹ کهکشانی‌ها طراحی و از آن رونمایی کرد. نکته جالب رونمایی کیت جدید بنزما، تعویض بانداژ دست او است
شرکت آدیداس با طراحی خاصی اهدای جایزه توپ طلا به کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، را تبریک گفت.
لوئیز سوارز به دلیل شکستگی کوچک انگشتان دستش، در بازی با ایران با بانداژ مخصوصی به میدان رفت.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
محققان هیدروژلی ابداع کرده اند که با استفاده از امواج اولترا ساوند به پوست می چسبد و عملکرد آن از بانداژهای معمولی زخم بهتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ