بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
مصرف امگا ۳ تا حد زیادی سطح اسید دوکوزاهگزانوئیک را در خون و بافت‌های ما تعیین می‌کند زیرا بدن ما فقط می‌تواند مقدار محدودی اسید دوکوزاهگزانوئیک تولید کند. مصرف منظم غذاهای دریایی یا مکمل‌های غذایی می‌تواند این سطوح را افزایش دهد.
با قانونی شدن این ماده، پلتفرم و یا سکویی مکلف می‌شود که اطلاعات خصوصی افراد را تا حدی در اختیار ارگان‌های مربوطه قرار دهد که بتوانند سبک زندگی و طرز تفکر و میزان دینداری فرد را با آن اطلاعات بسنجند؛ این به معنای دستیابی به پردازش‌ها و اطلاعات پیچیده کاربران است که در این صورت کاربران به پلتفرم‌ها بدبین و بی‌اعتماد شده و عملا خیلی از آن‌ها دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. البته خیلی‌ها دوست دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
مژده لواسانی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از استقلال و نکونام حمایت کرده است.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شرف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زد و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مژده داد از این پس جامعه ورزش بیمه خواهند شد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
کاپیتان لیورپول بعد از گلباران یونایتد در آنفیلد این مژده را داد که تیمش به فرم ایده آل سابق برگشته است.
در حالی که بایدن در ویدئویی در جریان یک نشست انتخاباتی در پاییز این توافق را «مرده» خواند، مقامات دولت از اعلام مرگ آن خودداری کردند و فقط تا آنجا پیش رفتند که گفتند در حال حاضر تمرکز ما روی این توافق نیست. به گفته دولت بایدن، عدم همراهی تهران بر سر میز مذاکره در طول سال ۲۰۲۱، تلاش‌های ایران برای تامین پهپاد و سامانه‌های دیگر به ارتش روسیه و اعتراض‌های جاری در سراسر کشور، مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده است.
اکنون که دیپلماسی در حال شکست است ایالات متحده گزینه‌های محدودی در اختیار دارد. دولت بایدن مانند دولت‌های قبلی ایالات متحده تکرار می‌کند که تحت هیچ شرایطی به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
ماده یک طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مربوط به نحوه برگزاری انتخابات مجلس در حوزه‌های دارای یک کرسی نمایندگی برای بررسی بیشتر به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا در یک گفت‌وگوی ناگهانی با یکی از معترضان ایرانی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت برجام گفت، «برجام مرده است، اما ما مرگش را اعلام نمی‌کنیم». وقتی جو بایدن، این سخن را بر زبان آورد، در واقع چیز جدیدی مطرح نکرد.
باشگاه بارسلونا که با کمبود نقدینگی شدید مواجه است در آستانه قرارداد با شرکت فیلیپس قرار دارد که از نظر مالی کمک بزرگی به بلوگرانا خواهد بود.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: غربی‌ها دنبال به دست‌آوردن زمان هستند تا بتوانند با استفاده از این فرصت فشارها را بر ایران افزایش دهند تا به زعم خودشان ایران در مذاکرات دست پایین را داشته باشد و امتیاز بدهد؛ روشی که البته بیش از یک دهه است امتحان کرده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از رانندگان خواست در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت کنند.
اولیور کان و هانس یوآخیم واتسکه بر خلاف نظر فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، روسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، دیگر تمایلی برای حضور در سوپرلیگ اروپا ندارند.
باشگاه پرسپولیس همزمان با شیخ دیاباته قسط دوم قرارداد لوکادیا را به نماینده او پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس اقدام درستی انجام داده و پول قرارداد لوکادیا را سر موعد مقرر و حتی زودتر پرداخت می‌کند تا در ادامه راه با جدایی این مهاجم هلندی یا مشکلات جدی‌تر مواجه نشود.
ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردای رم در لیگ اروپا به هواداران جالوروسی مژده داد که نیکولو زانیولو به ترکیب بازخواهد گشت.
رسانه‌های انگلیسی خبر دادند پنج بازیکن منچستریونایتد که قراردادشان رو به پایان است با تمدید قراردادهای خود با این باشگاه موافقت کرده‌اند.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش، را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ