سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشورمان کمی افزایش داشته‌اند، بااین‌حال رتبه ایران در بخش اینترنت موبایل تغییری نداشته است، اما در بخش اینترنت ثابت با بهبود یک رتبه‌ای روبه‌رو هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش جدید مجمع جهانی اقتصاد از شاخص شکاف جنسیتی که نشان می‏دهد نمره ایران در دستیابی به برابری جنسیتی، از پارسال هم کمتر است
کمپین بین‌المللی برای نابودی تسلیحات هسته‌ای در گزارش جدید خود از افزایش هزینه‌کرد کشورهای مختلف جهان بر روی توسعه تسلیحات اتمی خبر داد.
یک مطالعه جدید گزارش می‌دهد که ستاره شناسان قدیمی‌ترین نمونه‌های شناخته شده مولکول‌های آلی پیچیده را در جهان کشف کرده اند.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
بر اساس گزارش جدید بانک جهانی، صدها میلیون نفر از مردم خاورمیانه و شمال آفریقا طی دهه آینده با کمبود جدی آب روبه‌رو خواهند شد.
گزارش‌ جدید بانک جهانی حاکی از آن است که کشورهای عضو بریکس از کشورهای عضو گروه جی هفت، در میزان مشارکت در رشد اقتصادی جهان پیشی گرفته‌اند.
بر اساس گزارش جدید مؤسسه هنلی پارتنز انگلیس، آمریکا آنگونه که پیش از شیوع کرونا جذابیت داشت، دیگر مقصد مورد علاقه برای زندگی ثروتمندان در جهان نیست.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
اگر رئال بتواند به فینال جام باشگاه های جهان صعود کند، تیبو کورتوا احتمالا قادر به حضور در درون دروازه خواهد بود.
دوست زن جوانی که دنی آلوز به خاطر تعرض به او زندانی شده، روز گذشته به قاضی گفته که ستاره برزیلی وی را هم مورد تعرض قرار داده است.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
تیم ملی آرژانتین در میان استقبال باورنکردنی هوادارانش در ساعت سه بامداد وارد پایتخت این کشور شد.
براساس گزارش جدید وب سایت اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت برای موبایل ۲ پله و برای اینترنت ثابت ۳ پله سقوط کرده است.
انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا در گزارش جدید خود بر مبنای آمار موسسه S&P GLOBAL MOBILITY اعلام کرد ایران در بین ۱۰ کشور بزرگ تولیدکننده خودروی جهان در سال ۲۰۲۲ بهترین عملکرد را داشته است.
ژورکائف ری‌آسکو که همنام یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، است، در فهرست نهایی اکوادور برای جام جهانی حضور دارد.
رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک نزاع خیابانی در پارک شقایق تهران آغاز شد. با حضور مأموران مشخص شد که مرد جوانی از ناحیه کتف و چشم چپ دچار صدمات جدی شده است که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد. چند روز پس از بستری شدن وی در بیمارستان پزشکان اعلام کردند که باید چشم صدمه دیده تخلیه شود در غیر اینصورت چشم دیگرش را هم از دست خواهد داد.
در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است: سیگار خطر ابتلا به بیماری‌های جدی چشمی و از دست دادن دائمی بینایی را افزایش می‌دهد. ترک سیگار و انجام چکاپ منظم چشم می‌تواند به بهبود سلامت چشم و جلوگیری از کاهش بینایی قابل اجتناب کمک کند.
به گزارش عفو بین‌الملل، در حالی که یک ماه تا بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است، نقض حقوق بشر در قطر در مقیاس قابل توجهی ادامه دارد.
طبق گزارش جدید صندوق جهانی حیات وحش جمعیت گونه‌های وحشی از دهه ۱۹۷۰ میلادی به طور متوسط ۶۹ درصد کاهش یافته است. و این تا حد زیادی به دلیل نیازهای تولید مواد غذایی است: ماهیگیری تجاری در دریا، جنگل‌زدایی در خشکی به منظور ایجاد فضا برای چرای گاوها و تولید روغن پالم و محصولات خوراک دام.
تیم ملی ایران در اولین بازی تدارکانی خود در اردوی اتریش برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که محکی جدی برای شاگردان کی‌روش است.
طبق گزارش جدید چین تا ۲۰۳۲ میلادی در حوزه فضایی از آمریکا جلو می زند و قدرت برتر جهان می شود. این درحالی است که سرعت به کارگیری فناوری های نوین فضایی در چین ۵ تا ۶ بار سریع تر از آمریکا است.
طبق گزارش جدید چین تا ۲۰۳۲ میلادی در حوزه فضایی از آمریکا جلو می زند و قدرت برتر جهان می شود. این درحالی است که سرعت به کارگیری فناوری های نوین فضایی در چین ۵ تا ۶ بار سریع تر از آمریکا است.
جدال برای منشاء اصلی کرونا همچنان وجود دارد، اما انتشار گزارش جدید روسیه درباره آزمایش‌گاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین، ابعاد جدیدی از وضعیت جنگ و رقابت قدرت‌های بزرگ را فاش می‌کند.
بخش خصوصی چین در قرن حاضر از یک باریکه آب و جایی دورافتاده به یکی از پویاترین بخش‌های خصوصی جهان تبدیل شده است. طبق گزارش موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون (piie) یک اتاق فکر آمریکایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی شرکت‌های تحت کنترل خصوصی بیش از نیمی از ارزش بازار ۱۰۰ شرکت بزرگ فهرست شده چین را در اختیار داشتند در حالی که یک دهه پیش کم‌تر از یک دهم سهم آن را در اختیار گرفته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ