زنده سوزی فلسطینیان در روستای الطیره در جولای ۱۹۴۸ به عنوان یکی از وحشیانه‌ترین جنایات در اوج نکبت فلسطین به ثبت رسیده اما در تاریکی‌ آرشیوها باقی مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی آماری از خسارات های اولیه یورش نظامیان صهیونیست به جنین ارائه دادند.
رئیس جمهور عراق به تحولات جنین در کرانه باختری و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد، واکنش نشان داد.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: این را بدانید این دشمنی تمام‌نشدنی است و در برابر جنایاتی که دشمن مشرک بر آن‌ها اصرار دارد، مردم ما ۴۳ سال در برابر چنین دشمنی ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند. این مبارزه باید تشدید و تقویت شود، زیرا دشمنی دشمن در حال تشدید و تقویت است. آن‌ها هر جنایتی که ممکن بود در حق مردم ما در تیرماه انجام دادند و اکنون نوبت به خود قرآن رسیده است.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
انجمن علمای یمن با محکوم کردن هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم، از نهادهای اسلامی خواست سکوت خود را در قبال چنین جنایاتی بشکنند.
جدیدترین آمار از ناامنی در آمریکا از ناپدید شدن دهها کودک در ماه مه سال ۲۰۲۳ حکایت دارد.
نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که کشورهای غربی بر جنایاتی که اوکراین در دونباس انجام داده، چشم بسته‌اند.
تلویزیون ملی افغانستان زیر نظر طالبان مصاحبه مولوی عتیق‌الله را پخش کرده است که می‌گوید: افغان‌ها حق دارند که از قهرمانی‌های قهرمانان خود و همچنین جنایاتی که به نام دموکراسی در ۲۰ سال گذشته انجام شده است، آگاه شوند. اولویت بر حفظ و به‌نمایش‌گذاشتن آثار جنگ با حکومت پیشین افغانستان و ناتو است و پس از آن، آثار باقی‌مانده از تهاجم ارتش سرخ شوروی پیشین در موزه به نمایش گذاشته شده است.
تصاویری از جنایات سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال را مشاهده میکنید.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بیانیه‌های افراطی و جنایات رژیم کی‌یف، لزوم تداوم عملیات نظامی در اوکراین را توجیه و تایید می‌کند.
دادستان کل کشور گفت: امسال به لحاظ حوادثی اخیر و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و قدس مرتکب شد، مردم دنیا بیشتر نسبت به این غده سرطانی متوجه و آگاه شده‌اند.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: نباید اقتدار نظام ملعبه دست عده‌ای اغتشاشگر قرار بگیرد. اغتشاشگران از تهدید گرفته تا ناامن کردن فضا برای خانم‌های چادری و عمامه پرانی پیش رفتند و اگر حضور مردم و قاطعیت قوه قضائیه نبود این پیروان رضاخان و داعش دست به هر جنایتی می‌زدند. ما تشکر می‌کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران: نباید اقتدار نظام ملعبه دست عده‌ای اغتشاشگر قرار بگیرد. اغتشاشگران از تهدید گرفته تا ناامن کردن فضا برای خانم‌های چادری و عمامه پرانی پیش رفتند و اگر حضور مردم و قاطعیت قوه قضائیه نبود این پیروان رضاخان و داعش دست به هر جنایتی می‌زدند. ما تشکر می‌کنیم از قاطعیت قوه قضائیه که در همین روز‌ها اولین اغتشاشگر را به حکم قانون پای چوبه دار فرستاد تا بدانند قانون در این کشور حکمفرماست.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: جنایات اخیر در ایذه و اصفهان با سوءاستفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات امکان بروز یافت.
صباح العکیلی تحلیلگر سیاسی عراقی اعلام کرد: نیروهای آمریکایی به نقض حاکمیت عراق ادامه داده و هرازگاهی مرتکب جنایاتی می شوند.
خشونت، پدیده هولناکی است که موجب سلب امنیت و آسایش زندگی بشر می‌شود. از خفیف‌ترین جرایم که علیه اموال صورت می‌گیرد تا شدیدترین جنایاتی که علیه جسم و حیات انسان ارتکاب می‌یابد همه از مصادیق خشونت هستند.
وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ