وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
رئیس‌جمهور همچنین بر ضرورت شناسایی و مجازات همه عوامل دخیل در این جنایت نیز تأکید کرد.
اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: گروهی را مأمور کردیم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده به‌خصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند.
محمد رامز یکی از افرادی که در جنایت تروریستی شاهچراغ نقش داشت صبح امروز اعدام شد.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
تصاویری از جنایات سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال را مشاهده میکنید.
تصاویری تلخ از جنایتی که جمشید شارمهد درپی طراحی و هدایت آن به اعدام محکوم شده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: اگر اروپایی‌ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، فرصتی در اختیار تشکل‌های مردم نهاد ایران می‌دادند تا در آنجا جنایات گروه‌های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی‌دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آن‌ها راه پیدا کند.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز ماکو دستگیر شدند.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز باکو دستگیر شدند.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس، حمله‌های تروریستی را ناشی از درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان بدانند جنایات تروریستی هیچ خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند بلکه باعث روسیاهی آنان می‌شود.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در شاهچراغ گفت: اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراضات اصلاح خواهانه مردم شود.
مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی، گفت: جنایت تروریستی شیراز بیانگر درماندگی عاملان اصلی آن است که همواره در تلاشند وحدت ایران را نشانه بگیرند.
روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور با صدور اطلاعیه ای جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام در شیراز را محکوم کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه‌ تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز پیام تسلیتی صادر کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ، به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار شناسایی فوری آمران جنایت تروریستی در حرم شاه چراغ و برخورد قاطع با آنان شد.
شیراز- وزیر کشور گفت: حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) توطئه های دشمنان و جنایات آنها را آشکار کرد.
مستند به نام خلق کرد به گوشه‌هایی از جنایات گروهکهای تروریستی حزب دمکرات کردستان و کومله در غرب کشور اشاره می‌کند.
وزیر اطلاعات گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ