گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل سازمان ملل از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در جنین انتقاد کرد.
منابع فلسطینی آماری از خسارات های اولیه یورش نظامیان صهیونیست به جنین ارائه دادند.
رئیس جمهور عراق به تحولات جنین در کرانه باختری و جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شد، واکنش نشان داد.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به وقایع اخیر کرانه باختری، دولت آمریکا را شریک جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
وزارت خارجه دولت نجات ملی به شدت جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.
نماینده جنبش جهاد اسلامی لبنان می‌گوید دشمن صهیونیستی به دنبال کاهش پیامدهای این جنایت است، اما پیام شهادت و اینکه رژیم صهیونیستی تا چه اندازه متجاوز است، به جهان مخابره شد.
جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری و غزه در پی شهادت خضر عدنان، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت علیه این اسیر فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
رژیم صهیونیستی با ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید موسوم به "گارد ملی"، عملا تندروهای اسرائیلی را که سال ها بدون هرگونه تابلو و نشانی بالای سر خود، دست به جنایت علیه فلسطینی ها به ویژه در کرانه باختری می زدند را در قالب یک تشکیلات شبه نظامی منسجم سازماندهی می کند و حتی به آن ها جهت انجام رویه های مجرمانه و غیرقانونیشان علیه فلسطینی ها، نوعی مصونیت را نیز اعطا می کند. به بیان ساده تر، این طیف ها که به شدت خطرناک هستند، به بخشی رسمی از بدنه نظام حکمرانی اسرائیل تبدیل خواهند شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
شش کشور اروپایی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، از تل آویو خواستند از تضمیم خود برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که مبارزه در کرانه باختری شعله ورتر خواهد شد.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به تهاجم امروز نظامیان رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به این جنایات را مایه شرمساری دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منطقه را به سمت انفجار و تشدید خطرناک اوضاع پیش می برد.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی در جنین و کرانه باختری بی پاسخ نخواهد ماند.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ