تصاویری از جنایات سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال را مشاهده میکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی آماری از خسارات های اولیه یورش نظامیان صهیونیست به جنین ارائه دادند.
جنایات‌های حقوق بشری آمریکا از همه جنایت‌های بزرگترین و وحشی‌ترین خونریزان تاریخ بیشتر است، هر چند آن‌ها با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای مسلط خود بر جهان همواره به دنبال تحریف تاریخ هستند.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در سخنانی با تأکید بر اینکه «پکن جنایات وحشیانه ناتو در یوگسلاوی را فراموش نمی‌کند»، تصریح کرد: آمریکا نمونه بارز نقض حقوق‌بشر است.
مشاور اسبق پنتاگون در اظهاراتی طعنه‌آمیز اذعان کرد که متحدان غربی اوکراین در برابر جنایات نظامیان کی‌یف در میدان جنگ سکوت کرده‌اند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بیانیه‌های افراطی و جنایات رژیم کی‌یف، لزوم تداوم عملیات نظامی در اوکراین را توجیه و تایید می‌کند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بیانیه‌های افراطی و جنایات رژیم کی‌یف، لزوم تداوم عملیات نظامی در اوکراین را توجیه و تایید می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام به دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقاً اظهار نگرانی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفتاد و پنجمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در روستای دیریاسین، بیانیه‌ای صادر کرد.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
بیلبوردهایی با مضمون «ننگ با رنگ پاک نمی‌شود» در اطراف سفارت انگلستان نصب شده که اقدامات جنایت‌کارانه این کشور را در دو دهه اخیر روایت می‌کند
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس زیرگرفته شدن یک جوان فلسطینی در نابلس و شهادت وی را، نتیجه تشکیل کابینه تندرو صهیونیستی دانست.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه ۶۰ منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: جنایات اخیر در ایذه و اصفهان با سوءاستفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات امکان بروز یافت.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
منابع فلسطینی از شهادت ۴ فلسطینی در قدس و بازداشت بیش از ۶۰۰ نفر در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی خبر دادند.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ