جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد این کشور مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فروپاشی رژیم جعلی و کودکش حتمی است و صهیونیست ها با ارتکاب جنایات پی‌درپی قادر به نجات خود نخواهند بود.
دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، عملیات ضداشغالگری در تل آویو را پاسخی به جنایات صهیونیست ها عنوان کرد.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
تصاویر منتشر شده از جنایات شامگاه گذشته صهیونیست ها در نابلس، فلسطینیان را به روزهای سیاه اشغال فلسطین در چند دهه پیش بازگردانده است.
شماری از یهودیان ناتوری کارتا با تجمع در برابر مقر شورای امنیت در نیویورک، جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه ای درباره پاسخ به جنایات و تجاوزات صهیونیست ها هشدار داد.
گروه مقاومت حماس اعلام کرد که عملیات زعتره پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها بود.
رئیس هیات حشدشعبی عراق جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین را به شدت محکوم کرد.
امارات متحده عربی بدون اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و ۹ فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و 9 فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و پنج فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
جنبش جهاد اسلامی از عملیات مقاومتی روز چهارشنبه در الخلیل به عنوان پاسخ مشروع به جنایات صهیونیست ها یاد کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت روز شهید فلسطین بیانیه ای صادر و تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی هرگز موجب تضعیف روحیه فلسطینیان نخواهد شد.
ده ها نهاد فلسطینی و بین المللی تحقیقات دیوان کیفری بین المللی پیرامون جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین را خواستار شدند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
سخنگوی حماس تاکید کرد که درگیری نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی این رژیم، نشان دهنده اصرار جوانان فلسطینی بر مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران قدس است‌.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی در محکومیت جنایات صهیونیستها در غزه اعلام کرد: رژیم سست و ظالم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ