دادستان کل کشور گفت: امسال به لحاظ حوادثی اخیر و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و قدس مرتکب شد، مردم دنیا بیشتر نسبت به این غده سرطانی متوجه و آگاه شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.
سردار نقدی گفت: نگاهی به آمار بانک جهانی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی ایران در سال گذشته از آمریکا بیشتر بوده است و این مسائل واقعیتی است که باید افکار عمومی نسبت به آن آگاه شوند.
همزمان با روز جهانی «ام اس» و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در جریان سرقت طلا همسر دوستش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که برادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
تبریز- رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مرد جوانی که به دلیل اختلاف خانوادگی و دیدن فرزندش ۳ نفر را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که همسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم که ابتدا با قصد فریب پلیس خبر فقدان همسرش را اعلام کرده بود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.
همزمان با روز جهانی هموفیلی و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نماد‌های شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که به بهانه ازدواج از زن جوان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
منابع آگاه اعلام کردند رئیس فیفا درخواست عجیب رئیس‌جمهور اوکراین باری بازی پایانی جام جهانی فوتبال در قطر را رد کرده است.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
ضعف تیم ملی کرواسی در خط حمله این تیم نقشی اساسی در عدم صعود آنها به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ایفا کرد.
حساسیت و آگاه بودن بانوان در فضای مجازی و شناخت داشتن نسبت به وقایع منطقه و جهان بسیار ضروری است باتوجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی،‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت از مهلکه گریخته است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی تأکید کرد: شهدا مشعل‌های بیداری و آگاهی‌بخشی نسل جوان هستند.
جمعیت‌های انسانی باید آموزش ببینند که چگونه آب باران را در برهه‌های خاص زمانی ذخیره کرده و بعدا از آن استفاده کنند. پس از آن، با توجه به مشکل جهانی آب شیرین و حفظ محیط زیست سالم در سراسر جهان دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی باید از وضعیت آگاه باشند و ضروری است که اقدام قاطعانه‌ای را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ