منابع فلسطینی آماری از خسارات های اولیه یورش نظامیان صهیونیست به جنین ارائه دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
گوشه‌ای از جنایات رژیم بعث عراق علیه مردم مظلوم ایران، به اسارت گرفتن نوجوانان کشورمان بود. تعداد بیشماری از اسرای ایرانی جنگ ایران و عراق افراد کم سن و سال بودند.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
هیئت روسیه در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ادامه جمع آوری اطلاعات و تحقیقات در مورد جنایات ایالات متحده در افغانستان شد.
یک سازمان حقوق بشری که مقر آن در انگلیس قرار دارد و شمار زیادی از فعالان اروپایی در آن عضویت دارند، بر لزوم محاکمه رژیم صهیونیستی به ویژه در پرونده جنایات جنگی آنها تاکید ورزیدند.
سازمان عفو بین‌الملل ضمن محکومیت تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن غزه سخن گفت.
رئیس‌جمهور اوکراین با طرح این ادعا که روسیه طی یک ماه در اوکراین مرتکب ۶۱۰۰ مورد جنایت جنگی شده است، محاکمه پوتین در دادگاه بین المللی کیفری را خواستار شد.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
کولونا در ادامه با بیان این که «متأسفانه منابع نگرانی ما به موضوع هسته ای محدود نمی‌شود» ادعا کرد: ایران منطقه را تهدید می‌کند و به دنبال بی‌ثبات کردن آن است. ایران مستقیماً در کشورهای همسایه از طریق واسطه‌هایی که منافعش را دنبال می‌کنند، فعالیت می‌کند و این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در حال افزایش است.
رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و پاپ در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.
سازمان ملل متحد تبعید اسیر فلسطینی صلاح الحموری به فرانسه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
رئیس جمهور اوکراین سربازان روسیه را به ارتکاب جنایات جنگی و کشتن غیرنظامیان در خرسون متهم کرد.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
وزارت امور خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامی سوریه را محکوم و اعلام کرد که این حملات جنایت جنگی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد که وزارت جنگ تل آویو اسناد مربوط به قتل غیرنظامیان فلسطینی و تخریب شهرها و روستاهای فلسطین را که جنایت جنگی به حساب می آید، مخفی کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که تشدید شهرک سازی، تخریب منازل و آواره کردن شهروندان فلسطینی جنایت علیه سرزمین و ملت فلسطین است.
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه گفت، برخی رژیم‌ها می‌خواهند ما را متقاعد کنند که اسرائیل «کبوتر صلح» است، اما این رژیم بر کشتار و جنایت بنا شده است. برخی دنبال قلب حقیقت هستند در حالی که اسرائیل متکی بر ارتکاب جنایات است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است.
در حالی بورس فردا کار خود را آغاز خواهد کرد که سهامداران با ناراحتی بازار امروز را ترک کردند و چشم انتظار بازار سبز فردا هستند. امروز نیز اخبار سیاسی، اقتصادی و همچنین بورسی زیادی منتشر شد که هر کدام به نوبه خود می‌توانند بر روی روند شاخص‌ها در معاملات فردا موثر باشند. این ۱۰ خبر کدامند؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ