سنگربان ایران در جام جهانی قطر بار دیگر جلوتر از سایر بازیکنان استقلال وارد زمین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر سابق ایتالیا سیلویو برلوسکنی که حاشیه‌های بسیاری هم آفریده است در آخرین سخنرانی انتخاباتی اش از روی سکو زمین خورد. تصاویر فوق را یکی از حاضران در اینترنت منعکس کرده است.
یک فناوری جدید می‌تواند سقوط افراد را ۳۲ روز قبل از وقوع آن تشخیص دهد که به طور قابل توجهی به سالمندان کمک خواهد کرد.
از زمان زمین خوردن بایدن، شوخی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی با او شده است، مثلا تصویر زیر که ابعاد ماجرا را مهم‌تر می‌کند چرا که با توجه به پاشنه کفش بایدن، برخی معتقدند او در حالی زمین خورد که از تثبیت کننده استفاده می‌کرد!
روزنامه نیویورک پست با تیتر «دردسر سن پیری» زمین خوردن جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.
پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، بن لابولت مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
ریکاردو ساپینتو دلیل زخم ایجاد شده روی ساق پای خود را زمین خوردن اعلام کردند.
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
ربات‌های هوش مصنوعی «دیپ مایند» DeepMind زیر نظر شرکت گوگل در بازی فوتبال در مقابل حریف تکل می‌زنند، گل به ثمر می‌رسانند و پس از زمین خوردن برمی‌خیزند. محققان هوش مصنوعی ابتدا از موتور فیزیکی پیشرفته Mujoco DeepMind برای آموزش نسخه‌های مجازی ربات‌ها استفاده کردند. ربات‌های شبیه‌سازی شده در صورت گل زدن پاداش می‌گرفتند پس از توانمند شدن آن‌ها مهارت‌ها به ربات‌های اصلی منتقل شد و آن‌ها در زمین فوتبال مقابل هم قرار گرفتند.
. در سال ۱۳۰۶ شمسی بخشی از آب رودخانه کرج به تهران منتقل شد و به جوی‌ها و شیر‌های فشاری محله‌ها رسید، اما باز هم از لوله‌کشی خانگی خبری نبود. ۱۲ سال بعد قرار شد یک شرکت فرانسوی پروژه لوله‌کشی آب تهران را آغاز کند، اما از بد روزگار با شروع جنگ جهانی دوم این پروژه در قدم اول متوقف شد. سرانجام در سال ۱۳۲۵ طلسم لوله‌کشی آب تهران شکسته شد و این پروژه با حضور شرکت‌های خارجی به مناقصه گذاشته شد و یک سال بعد کلنگ لوله‌کشی آب در تهران در میدان سنگلج به زمین خورد.
یکی از وظایف ستاره شناسان، رصد سیارک ۲۰۲۳ DW و همچنین بسیاری از سیارک‌های دیگری است که احتمال می‌رود روزی به زمین برخورد کنند. به گفته اخترشناسان، علیرغم اینکه سیارک DW ۲۰۲۳، اولین جایگاه در لیست خطر را به خود اختصاص داده است، اما احتمال برخورد آن به زمین بسیار کم است. به گفته دانشمندان ناسا، احتمال برخورد، ۱ در ۳۶۰ تخمین زده شده است و گفتنی است که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، این عدد دائما در حال تغییر است.
ویدیویی از داخل یک رستوران که مشتریان در حال غذا خوردن هستند که ناگهان زمین نشست می‌کند را ببینید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد در حالی که زنان مسن‌تر بیشتر از مردان مسن به خاطر زمین خوردن درمان می‌شوند، مردان بیشتر در معرض شکستگی جمجمه قرار می‌گیرند.
ماجراهای تکراری زمین خوردن «جو بایدن» در پله‌های هواپیما امروز هم تکرار شد.
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
مهندسین لایگر موبیلیتی برای حفظ تعادل اسکوتر برقی خود، از انواع سنسور‌های پیشرفته و الگوریتم‌های نرم‌افزاری کمک گرفته‌اند. این سنسور‌ها و الگوریتم‌ها با پایش و تنظیم مداوم وضعیت اسکوتر، از واژگون‌شدن آن جلوگیری می‌کنند.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
ویدئویی کوتاه از لحظه ورود یک پزشک فوتبال به داخل زمین منتشر شده که پس از لیز خوردن ناخواسته، کفش او به صورت بازیکن مصدوم برخورد می‌کند.
شن‌چاله‌ها که شهردار تهران از آن‌ها تحت عنوان «فوق تهدید» یاد کرده بود، دارای خطرات بالقوه‌ای از جمله احتمال وقوع رانش زمین هستند که در صورت عدم ایمن‌سازی بالفعل خواهد شد.
در اواسط نیمه دوم زمین خوردن شجاع خلیل زاده به زعم اروگوئه‌ای با اتلاف وقت همراه شد که درگیری لفظی چند لحظه ای را بین بازیکنان دو تیم شکل داد.
ربات MRBA قادر است پیش از سقوط، وقوع آن را تشخیص داده و جلوی این اتفاق را بگیرد. این ربات به منظور کمک به افراد مسن طراحی شده است.
محققان رباتی ابداع کرده اند که دور بدن کاربر سالمند بسته می شود و با کمک حسگرهای مختلف زمین خوردن وی را پیش بینی و از آن جلوگیری می کند.
دانشمندان حدس می‌زنند که تغییر مرموز اخیر در سرعت چرخش سیاره مربوط به پدیده‌ای به نام «چرخش یا تلو تلو خوردن چندلر» است یک انحراف کوچک در محور چرخش زمین با دوره‌ای حدودا ۴۳۰ روزه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ