نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از کوچه‌های خاکی و زنانی که لب جوی مشغول شستن لباس هستند تا مردمی که در کنار ویرانه‌های مسجد کبود مقابل دوربین عکاس ایستاده‌اند؛ این عکس‌ها ما را به شهر تبریز در حدود یک قرن قبل می‌برند.
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
طبق این تصاویر، پیکسل 8 پرو طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش خواهد داشت و با دوربین اصلی سه‌گانه از راه خواهد رسید.
دانشمندان دانشگاه لوفبورو نشان دادند که یک دوربین موج تراهرتز می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از مواد میکروسکوپی که در داخل اشیاء کوچک پنهان شده است، ثبت کند.
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
سنسور دوربین ممکن است طبق تعریف نرم‌افزاری، روی موی بلند حساسیت داشته باشد و آن را به‌عنوان بدحجابی ثبت کند؛ حال در این میان بعید نیست که به اشتباه تصویری از یک آقا با موی بلند یا خانومی که شال یا پوششی همرنگ با رنگ موهایش دارد، به عنوان بی‌حجاب ثبت شود؛ بنابراین نمی‌توان خیلی روی اصالت این تصاویر حساب کرد.
یک افشاگر در توییتر می‌گوید ضخامت جزیره‌ی دوربین به ۳٫۷۸ میلی‌متر می‌رسد که تقریباً پنج درصد بیشتر از آیفون ۱۴ پرو مکس است. قبلاً ادعا شده بود که برآمدگی جزیره‌ی دوربین کاهش پیدا می‌کند.
طبق افشاگری ۹ کارمند تسلا، تصاویر و ویدیوهایی که خودروهای شرکت از مالکان ثبت می کرده اند بین کارمندان به اشتراک گذاشته می شده است.
فضانورد اماراتی روز پنجشنبه از ایستگاه فضایی بین‌المللی، تصاویر جذابی از سیاره زمین منتشر کرد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
مدیریت اضطراری و بلایای طبیعی ترکیه تائید کرد زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۴ ریشتر منطقه پازاردیک کوهرامانماراش در جنوب ترکیه را لرزاند.
وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.
در یک حادثه تیراندازی به خانه ای در شیکاگو دو نفر کشته و سه نفر دیگر به شدت مجروح شدند.
حمله تروریستی ایذه به روایت دوربین‌های نظارتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ایذه- اولین تصاویر دوربین مداربسته از تروریست‌های حادثه ایذه که برای عملیات آماده می‌شوند را می‌بینید.
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
تصاویر دوربین مداربسته پلیس امینت اخلاقی تهران بزرگ از حادثه در این پلیس را مشاهده می‌کنید.
حضور چهره‌های مطرح رشته‌های مختلف از جمله ورزشکاران و خصوصاً فوتبالیست‌ها در دنیای بازیگری امری است که در دنیا نمونه‌های جالب توجهی دارد که این امر در ایران نیز وجود دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
جواهردشتی افزود: در آخرین تصاویر ثبت شده، فیلم شگفت انگیز و بی نظیری از یک قلاده پلنگ نر در دوربین های تله ای محیط بانان این شهرستان به ثبت رسیده است.
ناسا تصاویر جدیدی از سیاره مشتری منتشر کرده است که توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب و با استفاده از «دوربین مادون قرمز نزدیک» (NIRCam) رصدخانه گرفته شده است.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
تصاویر دوربین‌های مداربسته از لحظه سرقت یک دستگاه پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ