در خصوص این قرارداد، اما یک مشکل وجود دارد و آن این است که این بازیکن یک مشکل شخصی دارد که در صورت رفع آن قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایش خودداری کرد.
مدیر برنامه های ویکتور اوسیمن اخبار و شایعات در مورد اینکه او مانع تمدید قرارداد ستاره نیجریه ای شده را رد کرد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.
رضا درویش می‌گوید این باشگاه دفاعیه خود در مورد علیرضا بیرانوند را روز سه شنبه ارائه خواهد کرد.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال مانع فسخ قرارداد دروازه بان تیم ملی با پرسپولیس می‌شود.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قانون منع عقد قرارداد به دلار و ریال در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست!
اختلاف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، مانع تمدید قرارداد کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی شده است.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سرمربی این تیم در جمع سرخ‌پوشان باقی خواهد ماند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
در حالی که سامانه بلیت فروشی ظهر امروز برای چند بار متوالی بلیت‌هایی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داد اما حالا بلیت تمام جایگاه‌ها به فروش رفته است.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
یک کارشناس بین‌الملل حوزه انرژی گفت: تا زمانی که ایران به نظام بانکی جهان متصل نشده و FATF را امضا نکرده و به نظام بین‌المللی برای انعقاد قرارداد با ایران اطمینان ندهد که سرمایه‌گذاری آنها از امنیت لازم برخوردار است و تا ارتباطات بلندمدت بین‌المللی تضمین نشود، بعید است سرمایه‌گذاران خارجی تمایل داشته باشند در ایران سرمایه‌گذاری کنند.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
وزیر خارجه اوکراین اقدام روسیه برای تعلیق توافقنامه صادرات غلات با این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
اینتر که امسال تابستان موفق شد مانع از انتقال میلان اشکرینیار به پی‌اس‌جی شود هفته آینده آخرین جلسه برای تمدید قرارداد را با این مدافع اهل اسلواکی برگزار می‌کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
مسئولان استقلال با استناد به قرارداد داخلی رضایی با این باشگاه شاید مانع پیوستن این بازیکن به تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس شوند.
مدیرعامل فولاد می گوید که آنها در سکوت نقل و انتقالات را پیش بردند چرا که سایر تیم ها مانع از جذب نفرات مورد نظر آنها می شدند.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ