اینتر که امسال تابستان موفق شد مانع از انتقال میلان اشکرینیار به پی‌اس‌جی شود هفته آینده آخرین جلسه برای تمدید قرارداد را با این مدافع اهل اسلواکی برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر درباره آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی نوشت: «امروز دومین و آخرین جلسه دادگاه بدوی نیلوفر حامدی برگزار و آخرین دفاع نیز گرفته شد. نیلوفر در این جلسه گفت به عملکرد خود به عنوان یک روزنامه‌نگار افتخار می‌کند.»
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قایدی و محمد محبی باید با دو باشگاه شباب الاهلی و سانتاکلار وارد مذاکره شود.
جلسه آنالیز لهستان امروز صبح به وقت ژاپن برگزار شد و ملی‌پوشان ‌والیبال ایران با نقاط ضعف و قوت حریف قدرتمند خود آشنا شدند.
اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز صبح در یک جلسه شرکت کردند.
ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!
آخرین جلسه انتخاب سرمربی امید؛ ربیعی یا حسینی؟
آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیش از مصاف حساس مقابل سپاهان در هوایی مطبوع برگزار شد.
تمرین روز گذشته بایرن با حدود نیم ساعت تاخیر برگزار شد.
اخذ استعلامات کاغذی ایثارگری برای کلیه دستگاه های اجرایی در آخرین جلسه کارگروه تعامل پذیر دولت الکترونیکی، حذف شد.
با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.
علی فتح اله زاده در حال آخرین رایزنی ها برای تهیه منابع مالی جهت پرداخت طلب سرمربی ایتالیایی است.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی را تعطیل کرد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر ولز با حضور رئیس فدراسیون و بازگشت گلر مطمئن همراه بود.
آخرین جلسه کابینه یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برگزار شد.
لحظاتی از آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال قبل از سفر به قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» صبح امروز سه شنبه (۳ آبان) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
جلسه به این شکل دنبال شد که اسماعیل‌نژاد را با عنوان سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون بگیریم، اما اجازه بازی در باشگاه دیگری را ندارد.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
مدیران باشگاه چلسی جلسه‌ای اضطراری با مدیران باشگاه بارسلونا برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، برگزار می‌کنند.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
در زمینه تعداد حضور لژیونر‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر شد که AFC تعداد سهمیه باشگاه‌ها از ۴ لژیونر را به ۶ بازیکن خارجی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ افزایش داد.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ