پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سرمربی این تیم در جمع سرخ‌پوشان باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
جواد کاظمیان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در یک استوری به اظهارات بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص بی خوابی رئیسی در مقابل مشکلات مردم کنایه زد. او با انتشار عکسی از تغییر ظاهری رئیسی طی سال‌های اخیر نوشت: آثار بی‌خوابی.
داستان جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تبدیل به سوژه یکی از روزنامه‌های ورزشی شده است.
علیرضا اشرف به خرید پیام نیازمند از سوی سپاهان واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
علیرضا بیرانوند یک استوری کنایه آمیز در فضای مجازی منتشر کرد
مهدی ترابی می‌گوید عملکرد خوب تمام بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های پایانی باعث شد تا عملکرد او هم بیشتر یه چشم بیاید.
در میان تنش‌های لفظی بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس و سپاهان، یک پلاکارد جالب در ورزشگاه نقش جهان توجهات را به خود جلب کرد.
دفتر دکتر علی لاریجانی، در پی انتشار خبری خبرگزاری تسنیم بیانیه داد.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و بردی که اخیرا مقابل نفت آبادان به دست آورد، توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: یک بازی را در اهواز از پرسپولیس بردیم، آن وقت یک هفته برای ما حاشیه درست کردند، در حالی که باختند و ناراحتی ندارد.
نظام الدین موسوی، نماینده مجلس با توصیه به پیشنهاد روزنامه کیهان برای بستن تنگه هرمز در قبال تروریستی خواندن سپاه نوشت : قدری به روز شوید؛ بستن تنگه هرمز یک "تهدید دهه شصتی" است!
یک نماینده در پاسخ به پیشنهاد میرسلیم برای اصلاح قیمت بنزین نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست نه مردم.
پدرام سلطانی درباره اظهارات ابراهیم رئیسی گفت: «ایشان نمی‌داند که اصل مشکل نبود منابع مالی است و تأمین مالی چنین میزان ساخت و سازی نه در اندازه مالیه دولت است و نه در توان نظام بانکی و بازار سرمایه.»
یک روحانی اصلاح‌طلب خطاب به بسیجیان دانشگاه شریف که برای اختلاط در سلف این دانشگاه گریه کرده بودند، به کنایه گفت: حج و اربعین هم مختلط است، تذکری به خدا ندارید؟
مجری شبکه بی بی سی فارسی در حالی که تلاش داشت اعتبار از دست رفته خود را برگرداند با مثال مهمان برنامه امید خود را از دست داد.
جواد کاظمیان، پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری از صحبت‌های علیرضا دبیر در خصوص نحوه کشتی گرفتن حسن یزدانی انتقاد کرد.
این توییت از آن جهت کنایه آمیز است که برایتون با صرف هزینه بالا لوکادیا را به خدمت گرفت و انتظار داشت که او نقش یک ستاره واقعی را ایفا کند
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
روزنامه اصولگرا خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آستین بالا زدن مسئولان قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ