مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن درباره تحرکات علیه بندر الحدیده به شدت هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور معتقد است زمان پرداخت خسارت به بیمه شدگان از سازمان تأمین اجتماعی طولانی است.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره جدید ۲۲۰ نامه هشداری به مسئولین درباره وضعیت انبارهای اموال تملیکی ارسال شده و برای بیش از ۲۰ نفر تشکیل پرونده شده است.
بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور، در نامه هشداری خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و موسسات اعتباری، تاکید کرد تا بر اساس قانون هرچه سریع‌تر اموال مازاد خود را واگذار کنند.
در ارتباط با مصوبه غیرقانونی کمیسیون ماده ۵ شهر تهران برای احداث هتل ۳۰ طبقه واقع در ولنجک، سازمان بازرسی طی نامه هشداری به وزیر راه و شهرسازی خواستار ابطال مصوبه مزبور شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
سازمان بازرسی کل کشور در راستای رعایت حقوق عامه در نامه‌ای هشداری به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار اعمال نظارت بیشتر بر فروش بلیت به نرخ‌های اعلامی شد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نسبت به رفتارهای خصمانه رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به ابهامات موجود در نحوه واگذاری قطار از طریق تور زیارتی و شائبه وجود رانت به راه آهن هشدارهایی داده شد.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی گفت: برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ