در حالی که سامانه بلیت فروشی ظهر امروز برای چند بار متوالی بلیت‌هایی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داد اما حالا بلیت تمام جایگاه‌ها به فروش رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، می‌گوید پائولو دیبالا تنها کسی است که شایستگی پوشیدن پیراهن اسطوره این تیم، فرانچسکو توتی، را دارد.
باشگاه بارسلونا باید تا فردا وضعیت قرارداد 10 بازیکن خود را مشخص کند.
ژاوی فقط به یک هافبک دفاعی نیاز دارد تا خط میانی رویایی‌اش را در بارسلونا بسازد و برای نبرد در لیگ قهرمانان آماده شود.
مدافع ایرانی کایسری اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل سیواس اسپور است.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
باهوش‌ها آماده اید؟ مشکل بزرگ این تصویر زیبای زمستانی را پیدا کنید؟
ستاره باتجربه بایرن مونیخ روز گذشته با انتشار یک ویدیو ناکامی دورتموند را پیش‌بینی کرده بود.
هر دو تیم فینالیست جام حذفی فصلی درخشان را پشت سرگذاشته‌اند و از کف دادن جام به معنای شکست واقعی هیچکدام نخواهد بود.
شمع‌های بوگاتی ویرون تفاوت چندانی با شمع‌های ۱۸ دلاری سایر محصولات گروه فولکس واگن ندارند، اما از آنجایی که شمع‌های این ابرخودرو حامل نشان بوگاتی هستند، با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اشاره نشست‌های ائتلاف مخالفان حزب حاکم گفت:از این‌ها چیزی در نمی‌آید. از این‌ها فقط حرف‌های بی فایده بیرون می‌آید. وی با اشاره به یک بیت از شعر فردوسی به زبان فارسی گفت: نشستند و گفتند و برخاستند.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه, قریب به ۵ برابر میزان تقاضا بود و در دومین روز متوالی از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز شنبه مورخ ۲۱ آبان ماه, بیش از ۵ برابر میزان تقاضا بود.
با نگاهی به سایت‌های فروش بلیت رفت و برگشت به شهر لیسبون به راحتی می‌توان دریافت که فقط بهای بلیت سفر استقلال (البته با متوسط قیمت) به شهر لیسبون، هزینه‌ای بالای یک میلیارد تومان را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.
یک مقام مسئول گفت: بلیت پروازهای اربعین فقط با نرخ مصوب ۶ میلیون تومان فروخته شده و پرواز چارتری نجف در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۱ شهریور نداریم.
یکی از عجیب‌ترین نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تاکنون شکست سه بر صفر چلسی در خانه لیدزیونایتد بود.
نماینده تهران گفت: تفاوت چشمگیری میان رئیس قوه مقننه با روسای قوای مجریه و قضاییه ایجاد می‌شود.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ