رضا درویش می‌گوید این باشگاه دفاعیه خود در مورد علیرضا بیرانوند را روز سه شنبه ارائه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن جوان فصل گذشته آکادمی کیا با مس رفسنجان قرارداد بسته‌اند و کار خود را شروع کرده‌اند.
دارنده هفت جام قهرمانی فرمول یک قراردادش را با تیم مرسدس بنز آلمان برای دو سال دیگر تمدید خواهد کرد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
هافبک استقلال می‌گوید دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و منتظر است تا ببیند شرایط برای او چطور پیش می‌رود.
قرارداد وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و علی صانعی سرمربی تیم زیر 20 سال ایران از سوی رئیس فدراسیون فوتبال امضاء شد.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، با وجود باقی ماندن دو سال از قراردادش احتمال دارد این تیم را ترک کند.
وزیر نفت با یادآوری اینکه ایران هم‌اکنون دو قرارداد انتقال گاز با نیروگاه‌های بغداد و بصره عراق دارد، گفت: بر اساس توافق دو طرف این دو قرارداد طی پنچ سال آینده تمدید خواهد شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران قرارداد خود را با آ ا ک آتن به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
دوران حضور خامس رودریگز در المپیاکوس نیز موفق نبود و او پس از توافقی دو جانبه با این باشگاه قطع همکاری کرد.
رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق محاسبات رئیس جمهور، طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما ابراهیم رئیسی برای گرفتن میانگین میان این دو عدد، فرمول جدیدی را مورد استفاده قرار داد. منبع: ایرنا
سیاوش یزدانی در حالی در امروز از سوی سرمربی پرتغالی استقلال از تیم کنار گذاشته شد که دو سال دیگر با این باشگاه قرار دارد.
کریستیانو رونالدو در طی دو و نیم سال حضور در عربستان از باشگاه النصر ۵۰۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک تا دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک تا دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
حساب امانی دو جنس کارکرد دارد. کارکرد قراردادهای تجاری و کارکرد قراردادهای مدنی. حساب امانی برای تسهیل شرایط حقوقی هر قرارداد بسیار کاربرد دارد. موضوعی که از طریق دادگاه در مدت یک الی دو سال انجام می شد، با استفاده از سازوکار سرویس امانی در مدت یک الی دو هفته حل و فصل می شود.
پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 3۵ ساله خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.
پپ گواردیولا امروز قراردادش را تا سال 2025 تمدید کرد و توضیح داد که چرا دو سال دیگر نیز در این باشگاه به مربیگری ادامه خواهد داد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
همه چیز برای تمدید قرارداد کریم بنزما با رئال مهیاست و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.
لبران جیمز ستاره لیگ بسکتبال NBA دو سال دیگر در لیکرز ماندنی شد.
قرارداد سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال دو فصل دیگر با این تیم تمدید شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: سرمربی تیم ملی عمان هستم و در ماه فوریه قراردادم را به مدت دو سال دیگر تمدید کردم و بنابراین تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم.
استراماچونی با الغرافه قرارداد دو ساله دارد و حتی اگر مدیران باشگاه هم بخواهند او‌ را کنار بگذارند، این مربی تیمی انتخاب نمی‌کند تا بتواند قرارداد سال بعدش را هم دریافت کند. این دقیقا کاری است که استراماچونی با استقلال هم انجام داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ