مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال در حالی پیگیری می‌شود که سازمان لیگ به ۶ تیم مجوز لازم برای ثبت قراردادهای منعقد شده آنها را نداده است.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
قرارداد عاملیت مالی بین دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.
رئیس مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی ریاست جمهوری از همکاری علمی و فناوری با ازبکستان خبر داد و گفت: یک قرارداد همکاری فناورانه مشترک به ارزش ۱۰ میلیون دلار در حوزه انرژی منعقد شده است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی، منعقد و مطالعات ذیل پنج سرفصل کلی انجام شده و در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قانون منع عقد قرارداد به دلار و ریال در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست!
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۷ هزار و ۱۹۲ واحد به مبلغ ۲۵ هزار و ۶۴۱ میلیاردتومان خبر داد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۸۴۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد ۲۱۲ هزار و ۵۱۰ واحد به مبلغ ۷۲ هزار و ۳۶۸ میلیاردتومان خبر داد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۳۷ هزار و ۷۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۹ هزار و ۳۰۸ واحد خبر داد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقادقرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۴ هزار و ۲۱۲ واحدبه مبلغ ۶۹ هزارو ۴۷۵ میلیاردتومان خبرداد
۱۰ قرارداد فناورانه به حجم بیش از ۹۷ میلیارد تومان بین شرکتهای زیرمجوعه کارگزاران فناوری و بخش خصوصی منعقد شد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۶ هزار و ۱۲۸ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۶۴۵ میلیاردتومان خبر داد.
بانک گردشگری در سال 1401 موفق به اخذ عاملیت منابع ارزی صندوق توسعه ملی شده و قرارداد مربوطه به مبلغ 100 میلیون دلار منعقد گردیده است.
سرپرست بانک مسکن گفت: در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات نوسازی به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیارد تومان قرار داد منعقد شد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: قرارداری برای نگهداری پیروز در پردیسان تهران تا فروردین ۱۴۰۲ منعقد شده است و مشکل مالی برای نگهداری پیروز وجود ندارد.
آمریکا قراردادی ۱.۲ میلیارد دلاری را برای تحویل سیستم های موشکی ناسامس به اوکراین منعقد کرده است.
شهردار تهران گفت: قراردادهای ساخت ۲ بزرگراه و ۱ آزادراه منعقد و پروژه‌های راکد شهر فعال شده است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، ۶ قرارداد بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان منعقد شد.
در سیزدهمین دوره‌نمایشگاه ایران نانو، هزار میلیارد تومان قرارداد بین شرکتهای دانش بنیان حوزه نانو صنعت منعقد می‌شود.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ