مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: نشست دیپلمات های ارشد این اتحادیه با محوریت بسته تحریمی جدید علیه روسیه بدون نتیجه به پایان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اوکراین به مهمات بیشتری برای مقابله با روسیه نیاز دارد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این بلوک خواست تا در راستای جلوگیری از رویارویی آمریکا و چین، نقش‌آفرینی کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک تاکنون تسلیحاتی به ارزش ۶۰۰میلیون یورو به اوکراین ارسال و ۱۶هزار سرباز این کشور را آموزش داده است.
مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا ثبات اقتصادی عراق را برای اتحادیه اروپا حائز اهمیت توصیف کرد و توسعه مشارکت با بغداد را خواستار شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورهای این اتحادیه اطمینان داد که تامین سلاح برای اوکراین با استفاده از زرادخانه تسلیحاتی این بلوک، هیچ خطری را متوجه امنیت آنها نخواهد کرد!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید اروپا قصد ندارد با حمایت از اوکراین، در روسیه تغییر سیاسی صورت دهد.
بورل گفت که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی این هفته (بر اساس تقویم ایران تا یکشنبه هفته بعد) درباره آنچه در خصوص سطح غنی‌سازی در ایران رخ داده اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با مطرح کردن اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: «ما قصد داریم بسته جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران را بر اساس اقدامات حقوق بشری آن‌ها ارائه کنیم و این یک بسته مهم از تحریم‌ها علیه ایران است که مسئول رخداد‌هایی است که اخیراً علیه معترضان داخل ایران رخ داده است».
جوزپ بورل گفت که اوکراین عضوی از خانواده اروپایی است و آینده اوکراین در اتحادیه اروپا خواهد بود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این اتحادیه نمی‌تواند بدون تشخیص دادگاهی در این اتحادیه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست موسوم به «تروریستی» قرار دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک برای تداوم حمایت از اوکراین در سال ۲۰۲۳، مصمم است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید ایده‌هایی که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بین اعضای این بلوک نشر می‌دهد، به ایجاد شکافی جدید و طولانی در اروپا منجر خواهد شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در بروکسل گفت: میزان کمک های کلی نظامی اتحادیه اروپا به اوکراین ۸ میلیارد یورو برآورد شده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد این اتحادیه از نظر تامین انرژی به چین بیشتر از روسیه وابسته است.
وزارت امور خارجه امارات ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر جوزپ بورل، تاکید کرد: هر گونه اظهاراتی از این دست نابجا و نژادپرستانه است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید رونق کشورهای عضو این اتحادیه وابسته به چین و روسیه است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما به بررسی آنچه که در ایران رخ می‌دهد، ادامه خواهیم داد. ما از هر فرصتی برای ابراز مواضع و نگرانی‌های‌مان درخصوص حقوق بشر در ایران استفاده خواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
جوزپ بورل، مسئول گفت: ما به حمایت‌های نظامی خود از اوکراین و ارسال تسلیحات ادامه می‌دهیم و آن را افزایش خواهیم داد. همچنین، چگونگی اعمال اقدامات محدودکننده جدید علیه روسیه را بررسی خواهیم کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از بحران‌های سه‌ گانه پیش روی این اتحادیه پرده برداشت.
جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: با افزایش قیمت ها و ضربه اقتصادی به اروپایی ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شرط می بندد که این اتحادیه در جنگ اوکراین شکست خواهد خورد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ