اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون واکنش به استفاده احتمالی از سلاح هسته ای در اوکراین با انتقاد «مارین لوپن» رهبر جناح راست افراطی فرانسه مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال می‌گوید بازیکنان این تیم از خشم و ناامیدی از دست رفتن قهرمانی فصل گذشته قدم به رقابت‌های این فصل می‌گذارند.
پلیس کاتالونیا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، را به انتقال منابع باشگاه به حساب‌های شخصی، متهم کرد.
راننده فراری در مورد نگرش خود به اشتباهات انجام شده در پیست و همچنین نحوه کنار آمدن با یک ماشین غیرقابل پیش‌بینی در این فصل صحبت کرد.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
سید محمد موسوی ضمن تمجید از عملکرد ژاپن اعتقاد دارد در ادامه بازیکنان جوان ایران آب‌دیده می‌شوند و شرایط بهتر خواهد شد.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
ملی‌پوش پاراتنیس روی میز درخصوص اتفاق عجیبی که برایش رخ داده، توضیحاتی را ارائه کرد.
با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت دانش‌بنیان‌های حوزه ماشین‌آلات برای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد استفاده می‌شود.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی اسپانیول، باشگاه سابق خود بارسلونا را مورد انتقاد قرار داده است.
مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا، به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.
مارتین برایثویت، بازیکن دانمارکی بارسلونا، به این باشگاه اطلاع داده که تنها در صورت افزایش قابل توجه دستمزدش با انتقال به مایورکا موافقت خواهد کرد.
رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای دانمارک با انتقاد از رفتار بارسا با مارتین برایثویت از باشگاه کاتالان خواست از «قلدری کردن» دست برداشته و بازیکن دانمارکی را آزار ندهد.
مهدی صفری گفت: ما دایم دنبال برجام هستیم، اما منافع خودمان را می‌خواهیم. هیچ‌وقت دولت برجام را متوقف نکرده است. در حال مذاکره است و در محل‌های زیادی این کار را انجام داده. اما ما که نمی‌توانیم ماشین خودمان را متوقف کنیم.
با وجود انتقال ستاره سوری به العربی قطر، مهاجم ایرانی در این تیم ماندگار شد.
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.
مارتین اودگارد، کاپیتان جدید آرسنال، اعتراف کرد برای انتقال ارلینگ هالند به این باشگاه خیلی تلاش کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ