مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رصد و پیگیری تحولات تازه در روسیه از سوی اعضای گروه هفت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگویی اعلام کرد چین برخلاف روسیه یک بازیگر ژئوپلیتیک واقعی است.
وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بورل تاکید کرد: تحولات اخیر در آزادسازی منابع مالی ایران را مثبت ارزیابی می کنیم و در درصورت اراده جدی طرف‌های مقابل، بازگشت همه طرف‌ها به توافق و تعهداتشان دور از دسترس نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد: بروکسل و پکن خواستار تقویت روابط فیمابین هستند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که بروکسل تمام اشکال همکاری امنیتی با نیجر را به دلیل کودتای نظامی در این کشور را متوقف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امیدوار است که کشورهای اروپایی در خصوص کمک نظامی به اوکراین در آینده به توافق برسند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره رایزنی امروز خود با وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد: درباره آخرین تحولات جنگ اوکراین با یکدیگر رایزنی کردیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تحولات مهمی در رابطه با اوکراین در آینده نزدیک خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تا هر زمان که لازم باشد اروپا به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید قوانین تحریمی آمریکا که کشورهای ثالث را نیز مجبور به تبعیت از تحریم‌های واشنگتن می‌کند، خلاف قوانین بین‌المللی است.
جمعه گذشته، صربستان پس از درگیری بین پلیس و اقلیت صرب، ارتش را در حالت آماده باش قرار داد و نیروهای خود را به سمت مرز با کوزوو هدایت کرد و این درگیری‌ها پس از اقدام پلیس برای انتصاب شهرداران آلبانیایی تبار آغاز شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر بر ضرورت ادامه کمک‌های نظامی به اوکراین تاکید کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تداوم ارسال کمک نظامی به اوکراین در بحبوحه جنگ این کشور و روسیه خبر داد.
بورل در حاشیه نشست کشور‌های عضو کمیسیون اروپا در شهر بروکسل گفت: این ایده خوبی است که گروه ۷ سرانجام تصمیم گرفته است زمینه را برای تامین جت‌های جنگنده مورد نیاز اوکراین آماده کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: امروز بسته تحریمی جدیدی را علیه ایران به دلیل نقض حقوق بشر وضع خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید سه نفر اعدام شدند و به همین خاطر ما بسته تحریمی جدیدی وضع خواهیم کرد.
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با جوزف بورل در مورد آخرین تحولات مربوط به روابط با اروپا، گفتگوهای ایران و اروپا و نیز تحولات اوکراین تبادل نظر کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در قبال تحولات اخیر در سودان واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات فلسطین اشغالی بسنده کرد و تنها خواستار توقف فوری تنش ها شد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
تاکنون نتایج عرضه خودرو در بورس کالا مثبت بوده است/ افزایش قیمت خودرو در مقطع فعلی ربطی به خودروسازان ندارد/ تحولات در شاخص‌های کلان اقتصادی کشور موجب افزایش قیمت‌های ناگهانی شده است
عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا باعث کاهش هزینه‌های طرفین برای سپرده‌گذاری معامله، کوتاه شدن زمان عرضه، سرعت بالا و سهولت انجام معامله و از همه مهمتر افزایش شفافیت می‌شود.
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که گروسی تکرار می‌کند با مکمل سخنان جوزپ بوررل و تحولات تل‌آویو و تغییر دکترین بایدن در قبال خاورمیانه همگی بصورت همگن پیش می‌روند و نماینده این ادعا هستند که اکنون افکار عمومی آماده پذیرش بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت و حتی قرار گرفتن این پرونده ذیل فصل هفتم منشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ