مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید رونق کشورهای عضو این اتحادیه وابسته به چین و روسیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وی نقش بورل و مورا را سازنده خواند و افزود: نماینده جدید اتحادیه اروپا در منطقه که پیش از این وزیر خارجه ایتالیا بود، روابط سازنده ای با ما دارد و امیدواریم به روند تعامل مثبت ایران و اروپا کمک کند.
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
در هفته‌های اخیر با فراز و فرود شاخص و رونق معاملات بورس، کارگزاری‌های بزرگ از طریق پنل‌های معاملاتی اقدام به ارسال پیام فوری و تشویق سهامداران به خرید یا فروش نماد‌هایی خاص می‌کنند. آیا این پیام‌ها قانونی است؟
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
وزیر امور خارجه درباره روند گفتگو‌های اخیر با آژانس اظهار کرد: بگذاریم من ارزیابی خودم را نگویم. دو روز پیش که با آقای بورل گفتگو داشتم وی شاید بعد از مدت‌ها و برای اولین بار براساس گزارشاتی که اتحادیه اروپا از آژانس دریافت کرده بود ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت روند، روند بسیار خوبی است.
یک کارشناس بازار سرمایه افت دیروز شاخص و نمادها را یک اصلاح درون کانالی و شرایط اصلاح پرتفو عنوان کرد و گفت: هر رشدی در بازار سرمایه نیازمند اصلاح و استراحت است، بنابراین افت دیروز شاخص را به نوعی می‌توان اصلاحی مناسب برای بازار دانست.
علی بهشتی روی گفت: اگر به کارکرد بازار سرمایه به درستی پرداخته شود، می‌توان نقدینگی را به سمت توسعه بازار اولیه سوق داد و با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم از طریق پذیره نویسی و خلق شرکت‌های جدید، زمینه را برای اشتغال زایی و رشد تولید فراهم کرد. در نهایت هم سرمایه‌گذاران از محل این سرمایه گذاری خود، عایدی مناسبی کسب خواهند کرد.
پیش بینی این است که این هفته بازار نوسانی بوده و معاملات شارپی را شاهد نباشیم مگر اینکه باز هم با یک حرکت شارپ در دلار و طلا در بازار آزاد مواجه شویم.
یک کارشناس بازار سرمایه بیان نمود: اکنون بازار سهام در موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری قرار دارد و توجه به مسایل تاثیرگذار بر روند بورس می‌تواند کمکی در بهبود و رونق این بازار باشد.
زاکانی شهردار تهران گفت: طرح مسکن متری را با هدف جذب نقدینگی برای رونق صنعت ساخت و حفظ سرمایه شهروندان راه‌اندازی خواهیم کرد.
در دوره‌های رونق بورس، عده‌ای با استفاده از بی اطلاعی سهامداران تازه وارد به بازار سهام با ایجاد کانال‌های سیگنال دهی در پی کسب سود خود هستند.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است با راه‌اندازی صندوق املاک، دیگر امکان بهانه‌گیری بانک‌ها در خصوص نبود تقاضا برای خرید املاک آن‌ها کاهش می‌یابد و شاهد فروش شفاف و رونق معاملات این دست از املاک و مستغلات در بستر بورس ها نیز خواهیم بود.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که دیدار با رئیس جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل هم نمی تواند تاثیری در پیشرفت روند مذاکرات رفع تحریم ها داشته باشد.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
سیدی گفت: از منظر ارزش جایگزینی، اکثر سهم‌های بازار ارزنده هستند و قیمت فعلی بسیاری از سهم‌ها حتی به یک پنجم ارزش جایگزینی رسیده است. تقریبا کل بازار سرمایه نسبت به بازارهای جهانی ارزان بوده و بسیاری از سهم‌ها نیز نسبت به ارزش بازار سرمایه خودمان، ارزان هستند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به شفاف سازی در مسیر فروش املاک شهرداری گفت: شهرداری تهران را به لحاظ تأمین مالی و شفافیت به سمت بازار سرمایه هدایت کردیم.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت مادر «پرویز داوودی» را تسلیت گفت.
این آخرین جام جهانی است که قدرت‌های کلاسیک فوتبال آسیا انحصار صعود را در اختیار دارند.
فدراسیون فوتبال: زیان‌های دیگر قرارداد ویلموتس در آینده مشخص می‌شود
کیک گیلاس یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن میوه گیلاس در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد؛ همچنین دارای بافت نرم و سبکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ