نماینده مجلس با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است، گفت: حضور زنان در دوره‌های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
جواز حضور زنان در پنج ورزشگاه ایران صادر شد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی از ورزشگاه‌های ما قابلیت ورود بانوان را ندارند. بانوان، خواهر من و شما هستند و باید از یک ورودی وارد و از خروجی دیگر خارج شوند. بحث دستشویی مشترک هم وجود دارد و در کل مشکلات سخت‌افزاری برخی ورزشگاه‌ها اجازه حضور بانوان را نمی‌دهد.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده بر افزایش حضور زنان در حکمرانی با توجه بر توسعه نقش‌پذیری بانوان تاکید کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از ۵۰ سال راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد تا نخستین حضور خود پس از انقلاب اسلامی را در این رقابت‌ها رقم بزند.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای نخستین بار در جام ویلیام جونز در کشور تایوان حضور پیدا می کند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در کوره‌های آجرپزی حاشیه شهر تهران با روزه اولی‌ها دیدار کرد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه‌بردار در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین از حضور بانوان وزنه بردار در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: بانوان وزنه‌بردار برای اولین بار در این رویداد شرکت خواهند کرد.
سرمربی خارجی تیم ملی کبدی زنان قرار است اواخر فروردین به ایران بیاید.
اعتمادآنلاین، عکسی تاریخی از حضور زنان بی حجاب در جلسه سران قوه قضائیه همراه با شهید بهشتی منتشر کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها منوط به ایجاد زیرساخت مناسب است.
به نظر می رسد بازی فردا پرسپولیس مقابل هوادار بدون تماشاگران زن برگزار شود.
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش، فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
اجلاس رسمی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، عصر جمعه (۳۰ دی ۱۴۰۱) با سخنرانی «انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس‌جمهور و با حضور همسران رؤسای دولت‌های کشور‌های مختلف، میهمانانی از سراسر جهان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
‌تا اواخر سال ۶۱ ورود زنان به ورزشگاه‌ها آزاد بوده؛ این عکس از دربی تهران در ۱۷ دی ۶۱ است. اما از سال ۶۲ در‌های ورزشگاه‌ها به روی زنان بسته شد.
«مرتضی راوندی» در کتاب «تاریخ اجتماعی ایران» به بعضی از دلایل حضور زنان در قهوه‌خانه‌ها اشاره می‌کند. او در این باره نوشته است: «زنان با رشوه‌ای که به ماموران و پلیس شهر می‌دادند، آزادانه به اماکن عمومی مانند قهوه‌خانه‌ها می‌رفتند و گاهی پلیس از آن‌ها به‌صورت جاسوس در قهوه‌خانه‌ها و دیگر امکان عمومی بهره می‌گرفت.» درواقع اگر روایتی هم از حضور آشکار یا مخفیانه زنان حتی با پوشش مردانه هم نقل می‌شد، به نحوی با انتقاد و زیر سوال بردن آن‌ها همراه بود.
مینا وطن‌پرست عصو تیم ملی هندبال زنان ایران در لیگ هندبال عراق دست به توپ شد.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید بازیکنان این تیم مصمم به جبران امتیازات از دست رفته هستند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
ورود قوه قضائیه به تخلف در واردات نهاده‌های دامی
مدیرعامل گروه بهمن: کرامت مشتریان اولویت نخست این گروه است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ