اعتمادآنلاین، عکسی تاریخی از حضور زنان بی حجاب در جلسه سران قوه قضائیه همراه با شهید بهشتی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
تصویری از احساساتی شدن کودکانی که همراه مسی و رونالدو وارد زمین شده‌اند.
یک دیدار خیریه برای حمایت از کودکان سرطانی بین تیم پیشکسوتان استقلال و تیم حامیان کودکان سرطانی برگزار شد.
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
رهبران سه کشور متفق (روزولت، چرچیل و استالین) آمده بودند تا بر سر چهرهٔ جهان پس از پایان جنگ جهانی دوم توافق کنند و تصمیماتی هم درباره استقلال و تمامیت ارضی ایران بگیرند، آن هم بدون حضور ایران!
کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید قرار است که پنجشنبه در حضور هواداران الاتحاد در شهر جده عربستان معارفه شود./منبع: اعتماد آنلاین
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حضور ایران در اجلاس بریکس بار دیگر پویایی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را به تصویر کشید.
حضور علیرضا فغانی داور بین اللملی فوتبال ایران در کنسرت ابراهیم حامدی خبرساز شد.
این ماهی از بازماندگان دوران ماقبل تاریخ و عصر دایناسورهاست که زمانی در بیشتر آب‌های کره زمین زیست داشت اما در دوران کنونی و به صورت طبیعی تنها در دریای خزر زندگی می‌کند. به غیر از دریای خزر، در دریای سیاه، یونان، دانمارک و حتی چین هم حضور دارد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
دیشب مراسم عروسی در مسجد مکی زاهدان برای ١٠٠زوج با حضور مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت برگزار شد.
یکی از عجیب ترین طرح های تصویب شده در فوتبال، طرح ممنوعیت حضور 27 ساله ها به بالا در تیم ملی بوده است.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به چین، با حضور در مسجد «دونگ سی» پکن، ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، نماز مغرب و عشای خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در مراسم ترحیم همسر سید محمد باقر حکیم شهید محراب(قدس سره) حضور یافت.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
اولف کریسترشون روز سه‌شنبه ۲۶ مهر در نخستین نطق پارلمانی خود به‌عنوان نخست‌وزیر این کشور، فهرست وزیران پیشنهادی‌اش را اعلام کرد.
جواد نکونام در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به اتریش دیده شد.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ